Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

KAP KOJA JE PRELILA ČAŠU Revoltirane žene objavile rat reklami s pitanjem 'Je li vaše tijelo spremno za plažu?'

Reklama za preparate za mršavljenje tvrtke Protein World na kojoj postavljaju pitanje ‘Je li vaše tijelo spremno za plažu?’ naljutila je mnoge Londončanke koje su pokrenule potpisivanje peticije da se ta reklama ukloni s javnih površina.

Objektivizacija ženskog tijela kao i nerealni, digitalno osmišljeni, standardi ljepote već su dugo trn u oku mnogim ženama. U posljednje vrijeme, čini se, žene dižu glas protiv takvog marketinga, a jedna od tvrtki koja je to osjetila na svojoj koži je Protein World.

Naime, na njihovoj reklami nalazi se manekenka u bikiniju kraj koje stoji pitanje ‘Je li vaše tijelo spremno za plažu?’, a s njene desne strane nalaze se njihovi proteinski preparati za mršavljenje.

Ubrzo nakon što je reklama osvanula u pothotnicima i vlakovima, revoltirani ljudi su je krenuli ‘ukrašavati’.

“Nitko ovako ne izgleda”, “Svako tijelo je spremno”, “Volite svoje tijelo kakvo je”, “Prestanite sa seksizmom”, “Propaganda koja sramoti ostale tipove tijela nije dobrodošla” i slični natpisi osvanuli su na reklami, a fotografije istih se iz dana u dan pojavljuju na Twitteru uz hashtag #eachbodysread (Svako tijelo je spremno).

To je ujedno i naziv protu-kampanje koja je pokrenuta stranicama na društvenima mrežama, ali i peticijom na stranici Change.org.

Peticiju da se reklama ukloni potpisalo je preko 45 tisuća ljudi, do sada. Nedugo nakon pokretanja iste, središnja organizacija za standarde u marketingu (ASA) zabranila je pojavljivanje novih Protein World reklama u iduća dva dana ‘jer ozbiljno razmatraju slučaj i istražuju krši li reklama pravila o društvenoj odgovornosti’.

‘Rat’ između pristaša reklame i njezinih protivnika traje već danima, a za ‘zahuktavanje’ situacije zaslužna je i sama napadnuta tvrtka koja uredno odgovara svojim kritičarima na Twitteru.

Povratak na Net.hr