Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

NIJE SVE U IZGLEDU

DAME PADAJU NA 9 ČUDNIH STVARI KOD MUŠKARACA: Priznale što ih sve privlači, a evo kakve veze ima slovo ‘T’

Ništa od ovoga nema veze s izgledom, barem ne izravno.

Kažu da se o ukusima ne raspravlja. I zaista, ne postoji univerzalno pravilo privlačnosti suprotnom spolu, ali znanstvenici sada tvrde kako su neke karakteristike generalno privlačnije nego druge. Ova će vas otkrića razuvjeriti jer žene na muškarcima ne primjećuju samo mišiće i osmijeh.

Dobar posao

Nije iznenađenje da vaš izbor zaposlenja može utjecati na vaš ljubavni život. Aplikacija za upoznavanje Tinder to zna bolje od svih i napravila je popis najprivlačnijih zanimanja suprotnom spolu. Top pet možda izgleda očekivano i stereotipno, ali što mi tu možemo?! Muškarci u uniformama (piloti, vatrogasci…), poduzetnici, liječnici i javne osobe najbolje su prošli kod žena.

Pas kao kućni ljubimac

Proveden je eksperiment s dvjema skupinama muškaraca. Jedni su bili nevjerni i skloni svađama s partnericom, dok su drugi naporno radili i brinuli se o djeci. Unatoč činjenici da su ovi iz prve skupine imali ružne osobine, ako su imali psa, automatski su bili privlačniji ženama, čak i više nego vlasnici pasa iz druge skupine. Briga o psu čini muškarce sretnijima i opuštenijima, šalje signal da su spremni za ozbiljnu vezu.

Majica sa slovom ‘T’

Nije šala! Istraživanje Sveučilišta Nottingham Trent pokazalo je da najobičniji detalj na majici može privući žensku pažnju. Autori tvrde kako su muškarci u bijeloj majici kratkih rukava s ispisanim velikim crnim slovom ‘T’ na prednjoj strani za 12 posto privlačniji ženama. Takav učinak objašnjavaju iluzijom koju takva majica stvara. Ramena u njoj izgledaju šire, a struk uže. Taj je oblik tijela ženama najprivlačniji.

Učinak Georgea Clooneyja

Žene općenito preferiraju starije muškarce, pokazalo je istraživanje. To je objašnjeno činjenicom da žene traže financijski neovisne i šarmantne muškarce koji ih mogu zaštititi. Kako stare, muškarci imaju više prilika za poboljšanje društvenog statusa i bankovnog računa. Psiholozi to nazivaju ‘učinkom Georgea Clooneyja’. Žene se pored uspješnog starijeg muškarca osjećaju samopozdanije.

LJUDI S OVE DVIJE OSOBINE PRIVLAČNIJI SU DRUGIMA: Stigao nepobitan dokaz da je ljepota mnogo više od vanjštine

Glumljenje nedostižnog

Takav nastup zaista može povećati interes nježnijeg spola. Nesigurnost u signale koje im šalju muškarci, zbog čega ne znaju sviđaju li im se ili ne, čini da su im oni još privlačniji. Žena ne može izbaciti iz glave muškarca za kojeg nije sigurna je li ili nije bacio oko na nju. Ključno je na početku veze zadržati dozu tajanstvenosti.

Rezerviranost

Žene preferiraju muškarce sa stavom, one koji se ne smješkaju stalno, već pokazuju određenu dozu agresije i promjenjivog raspoloženja. Ocijenile su sreću na licu najmanje privlačnom osobinom, što dokazuje jedan od najslavnijih stereotipa kako žene vole ‘loše dečke’. Ali to vrijedi samo kod prvog dojma. Kasnije im je bitno da njihov odabranik bude dobar suprug i otac.

Dubok i pospan glas

Ženske su ispitanice u istraživanju izabrale duboke muške glasove kao atraktivnije. Objašnjenje je i ovdje logično. Dubina glasa najčešće ima veze s tjelesnom građom. Muškarci vole žene visokog glasa jer im to sugerira kako imaju sitno tijelo. S druge strane, žene vole čuti dublji glas jer im je indikator snažne tjelesne građe. Osobito vole čuti jutarnji pospan glas.

Crvena odjeća

Ženama su najprivlačniji muškarci u crvenom. Ta boja ima značajnu ulogu u muško-ženskim odnosima. Ljudi različitih kultura povezuju crvenu boju s ljubavlju i strašću. Ona upućuje i na moć te snagu. Simbol je autoriteta i visokog društvenog statusa.

Fotografije

Muškarci mogu privući žensku pažnju jednostavnom manipulacijom statusa na fotografijama. Dokazano je da ista osoba u istoj odjeći i istog izraza lica može izgledati znatno privlačnije ako stoji pored skupocjenog automobila. Zanimljivo, to ne vrijedi u obrnutom slučaju, što znači da muškarcima društveni status žene nije toliko bitan.

Povratak na Net.hr