MUŽ ILI ŽENA? / Evo čija je sreća važnija za opstanak braka i veće zadovoljstvo odnosom

Image
Foto: Thinkstock

Da bi brak bio uspješan, oba partnera trebaju biti sretna jer se u suprotnom gubi smisao. Ipak, sreća jednog od njih je nešto važnija jer djeluje na principu domino efekta.

28.8.2017.
8:50
Thinkstock
VOYO logo

Postoji engleska izreka: "Happy wife, happy life". Na našem se jeziku ne rimuje pa ne zvuči toliko fora, ali poanta je ista: Sretna žena, sretan život! Kada je ona sretna u vezi ili braku, muškarac je automatski još sretniji, bez obzira na to što misli o njihovu odnosu.

"Mislim da se sve svodi na činjenicu da, kada je žena zadovoljna brakom, ona je spremna učiniti mnogo više za svog supruga, što ima pozitivan učinak na njegov život. Muškarci nisu skloni mnogo pričati o odnosima, tako da se njihova razina bračne (ne)sreće možda neće projicirati na ženu", smatra prof. Deborah Carr, autorica studije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svi sretni brakovi i veze sretni su na isti način, a njihova tajna leži u ovim univerzalnim obrascima

Gotovo je 400 parova sudjelovalo u istraživanju u kojemu su ih ispitivali koliko se često svađaju, koliko jedno drugom idu na živce, osjećaju li da ih partner cijeni i ima li razumijevanja za njih. Rezultati su pokazali kako je za odnos važnije da je žena sretna, ali i to da su žene bile manje sretne kada bi im se muževi razboljeli, dok to nije vrijedilo u obrnutom slučaju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Znamo da, kada je suprug bolestan, žena je ta koja ga njeguje, a to može biti stresno iskustvo. Ali kad se žena razboli, njezin muž najčešće nije uz nju, već njezina kći", dodaje.

Za oba partnera je sretna veza ključ za bolje zadovoljstvo životom i sreću općenito, piše Psy Blog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo