Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

PRIRODNA KOZMETIKA

ČETIRI VRIJEDNA SAVJETA ZA KUPNJU NA INTERNETU: Evo kako prepoznati je li stranica pouzdana ili vas žele pokrasti

Kada je njega kože i kose u pitanju, žene su uvijek vrlo izbirljive. Žele za sebe samo najbolje. Zato je sva sreća što postoje kvalitetom i cijenom neodoljive kozmetičke online destinacije u kojima se savršen proizvod kupuje jednim klikom miša

Mogućnosti online kupnje super su i bivšoj hrvatskoj odbojkaškoj reprezentativki Senni Ušić Jogunici, koja je 35-godina staru obiteljske marku prirodne kozmetike Azena uspješno uvela u online doba.

Zašto ste se odlučili za online prodaju kozmetike?

Na taj potez smo se odlučili jer bi bilo smiješno poslovati u 21. stoljeću bez online dućana. Kao što smo svi svjesni, još prije nekoliko godina odlazili smo surfati na internet da malo pobjegnemo od ‘stvarnog’ svijeta, a danas, zapravo, kao da odlazimo svaki dan na kratko u ovaj ‘stvarni svijet’ da bismo pobjegli od interneta. Isto je u poslovnom svijetu – cijelo svjetsko tržište postalo je dostupno jednim klikom i tamo samo najbolji opstaju. Ja sam se, kao vrhunski sportaš, naučila natjecati na svjetskoj razini, tako da sam istim pristupom i logikom prišla i online dućanu, pogotovo kada smo izlazili na etsy.com. Internet je najbolji arbitar jer je svaka kritika i pohvala dostupna te nema šanse da si neautentičan, a uspješan. Zaključno, online dućan je jedinstven alat kako u kratkom roku vaš proizvod može doći na bilo koju lokaciju u svijetu te priuštiti novo i jedinstveno iskustvo korisniku te, na jedan način, obogatiti cijeli svijet novim spoznajama.

Koliko se ovaj način poslovanja razlikuje od onoga vašeg djeda Antuna, osnivača marke Azena?

Živo se sjećam redova ljudi ispred kuće koji su posjećivali savjetovalište moga djeda Antuna te čekali da kupe prirodne pripravke Azene. U isto vrijeme dok je djed razgovarao s ljudima, baka je jedva stizala pakirati proizvode s nama unucima. Naravno, svijet se u posljednjih nekoliko desetljeća stubokom promijenio, prije svega zahvaljujući internetu. Ljudi danas za sve pitaju Google i traže odgovore tamo, kao što koriste internet kao medij za komunikaciju s proizvodima i prodavačima.

Osim u prodaji, u čemu vam još pomaže online dućan?

Mislim da su prednosti online kupnje neograničeno velike, u svim mogućim smjerovima. Naprimjer, pregledi proizvoda i ocjene – sve je podređeno tome i svi mi strepimo od ocjena kupaca. Međutim, vidjela sam da je to zaista dobar način da poboljšaš svoj proizvod, kao i da naučiš mnogo o različitim preferencijama različitih dobnih skupina kupaca ili, recimo, zemljopisnih regija na kojima prodaješ. Ili se prilagodi ili nestani. Internetska prodaja je evolucija 21. stoljeća po Darwinu.

Koji su vam daljnji online planovi?

Uskoro krećemo s prodajom na Amazonu, što uopće nije malen zahvat. Osim toga, radimo na tome da shvatimo posebnosti online tržišta prodaje u Kini, gdje sam godinama igrala odbojku za jedan njihov klub. Zapravo, šminkericama je online šoping super stvar jer kremu ili šminku mogu pronaći mnogo povoljnije u odnosu na standardne trgovine nakon jednostavne usporedbe cijene u različitim trgovinama, kozmetiku mogu kupovati svakim danom u bilo koje vrijeme u trgovinama koje se nalaze na drugom kraju svijeta, a recenzije i komentari na proizvod koji žele kupiti im pomažu pri odabiru najboljeg proizvoda. Ono na što bi svatko od nas trebao obratiti dodatnu pozornost prije i prilikom online kupnje je svakako sigurnost.

Četiri dobra savjeta za sigurnu kupnju na internetu

‒  Kupnju obavljaj na stranicama koje su pouzdane te imaju dobru reputaciju. Jedan od načina je da stranicu s koje želiš kupovati istražiš preko tražilice ili se savjetuješ s nekim tko ima više iskustva s kupnjom na internetu.

–  Online kupnja nezamisliva je bez kartica kao što su Mastercard® ili Maestro®. Osim što osiguravaju zabavnu i brzu kupnju, pružaju i uslugu Mastercard SecureCode kojom se osigurava jednostavna i sigurna kupnja online. Riječ je o osobnom kodu poznatom korisniku kartice i banci, no ne i trgovcima. U samo nekoliko sekundi banka potvrđuje podatke i omogućava realizaciju kupnje pa možeš biti siguran da će svaka transakcija biti zasebno provjerena i odobrena. Na taj način ovaj jedinstveni osobni kod daje dodatnu sigurnost protiv neovlaštenog korištenja kartice pri kupnji u internetskim trgovinama koje sudjeluju u ovom programu.

 

‒  Svakako se preporučuje pregled uvjeta kupnje koje svaka e-trgovina ili prodavač moraju imati – tu posebnu pozornost obrati na uvjete plaćanja i uvjete za povrat i reklamaciju te eventualno jamstvo. Na nekim stranicama postoje recenzije pa svakako obrati pozornost da prodavač ima visoke ocjene te na što su se konkretno odnosili eventualni negativni komentari ili negativne recenzije.

‒  Nakon obavljene kupnje svakako sačuvaj potvrdu primljenu putem e-maila. Potvrda može služiti kao dokaz za eventualnu reklamaciju ili radi moguće naplate carine ili PDV-a prilikom primitka robe.


Telegram Studio

Producirano u radionici TG Studija, Telegramove in-house agencije za nativni marketing, u suradnji s Mastercardom i po najvišim uredničkim standardima Telegram Medije.

Povratak na Net.hr