Slavna manekenka Karlie Kloss angažirala je tvrtku House of Herrera za promociju svog novog parfema 'Good Girl', no nakon što je reklama javno objavljena, sve je ubrzo krenulo po zlu.
I dok je Karlie vjerojatno očekivala da će se njezin miris rasprodati brzinom munje, dočekalo ju je ismijavanje na internetu jer njezina bočica parfema nalikuje na – dildo.
PROGLAŠENA ŽENOM GODINE: Evo koja je dugonoga ljepotica ponijela laskavu titulu
"To je vibrator, a ne parfem", komentirao je jedan korisnik društvenih mreža, a onda su uslijedila daljnja zadirkivanja i kritike. "Tko je uopće odobrio ovakav dizajn?", zapitao se jedan obožavatelj.
House of Herrera ubrzo je uklonila video s interneta, no prekasno – šale na račun Karliene bočice parfema ne prestaju.
Ovaj parfem u istoj bočici već je godinu dana na tržištu, a dizajn je odabrala sama Caroline Herrera. "Željeli smo feministički objekt moći. Željeli smo oblikom bočice predstaviti i osnažiti žene", objasnila je.