UŽIVO IZ ORBITE: / Lako je rasturati na Instagramu kad si 300 dana u svemiru

Foto: Instagram/Screenshot

Scott Kelly NASA-in je astronaut koji živi na Međunarodnoj svemirskoj postaji od ožujka 2015. Provest će punu godinu u svemiru i upravo mu je prošao 300. dan.

30.1.2016.
Instagram/Screenshot

Od početka svog novog života u svemiru, Kelly nas svakodnevno obavještava o životu astronauta preko društvenih medija. Objavio je fotografije prvog cvijeta koji je procvjetao u svemiru, snimke unutar postaje, kao i očaravajuće snimke Zemlje promatrane iz orbite.

CVIJET U SVEMIRU: /

Procvjetala prva biljka na Međunarodnoj svemirskoj stanici

CVIJET U SVEMIRU: /

Procvjetala prva biljka na Međunarodnoj svemirskoj stanici

Ali ne dajte da vas prekrasne objave na društvenim medijima zavarju. Živjeti godinu dana u svemiru nije mačji kašalj.

"Godina dana dugo je vrijeme za proživjeti bez ljudskog kontakta s voljenima, bez svježeg zraka ili gravitacije", kaže Kelly. "Iako su osnova ovih letova znanstveni pokusi, testira se i ljudska izdržljivost."

I što je onda ključ za održavanje zdravog razuma dok ste zatvoreni daleko u svemiru? Vjerovali ili ne, održavanje konstantne veze sa Zemljom preko društvenih medija i internet pozivi igrali su bitnu ulogu za Kellya.

"Veza sa Zemljom jako je važna kada ste izolirani od cijelog svijeta tako dugi vremenski period, a ja još uvijek trebam provesti par mjeseci u svemiru prije povratka na naš planet. I radujem se povratku na svemirski brod Zemlju kako bi pričao o svojim dosadašnjim iskustvima. Ali prije toga još mora završiti odbrojavanje za najriskantniji dio misije - povratak doma", kaže Kelly.

Oni od vas koji sanjaju da će postati astronauti i zanima ih svakodnevna rutina pravoga svemirca, provjerite kellyevu fascinantnu Ask Me Anything (pitajte me bilošto) stranicu na Redditu, na kojoj otkriva neke stvarno fascinantne detalje.

Alvin i vjeverice