'Šanse za pronalazak vanzemaljaca veće no ikad'

"Pronalazak vanzemaljaca promijenit će čovječanstvo", rekao je predsjednik britanskog Kraljevskog društva astronoma i Glavni astronom, lord Reese.

25.1.2010.

Šanse za pronalazak života na drugim planetima su veće nego ikad, rekao je glavni britanski astronom, predsjednik britanskog Kraljevskog društva astronoma lord Martin Reese.

Dodao je da bi otkriće vanzemaljaca bio prijelomni trenutak koji bi promijenio čovječanstvo. "To bi promijenilo način na koji vidimo sebe i svoj svijet", rekao je sastanka svjetskih astronoma koje se održava u londonu ovaj tjedan.

Znanstvenici već 50 godina u sklopu programa SETI tragaju za radijskim porukama iz dubokog svemira, no do sada nisu ulovili ništa.

Lord Rees je, međutim, uvjeren da su za to sada šanse bolje no ikad. "Tehnologija je toliko uznapredovala da prvi put imamo realističnu nadu da ćemo u orbitama drugih zvijezda pronaći planete koje nisu veće od Zemlje", rekao je.

Razvoj tehnologije pomoću koje je moguće naći planete poput Zemlje omogućuje znanstvenicima da usredotoče svoju potragu.

"Kad bismo pronašli čak i najjednostavniji oblik života, bilo bi to najvee znanstvneo otkriće u 21. stoljeću. Vjerujem da postoji život i intelignentna stvorenja u oblicima koje ne možemo niti zamisliti", rekao je lord Rees.

Još jedna runda