PROGRAM ICARUS

RUSI NA ISS DOSTAVILI RECOLUCIONARNI SUSTAV: Pratiti će kretanje životinja, tvrde kako bi ih očuvali

Ruska teretna svemirska letjelica stigla je u ponedjeljak na Međunarodnu svemirsku stanicu (ISS) s računalnim sustavom za njemačko-ruski program promatranja životinja ‘Icarus’.

Računalni sustav trebao bi omogućiti popravak pokvarenog programa Icarus, osmišljenog za promatranje obrazaca migracija životinja označenih prijenosnim uređajima.

Program je namijenjen znanstvenicima koji se nadaju da će uz njegovu pomoć unaprijediti napore na očuvanju i zaštiti divljih životinja.

Bespilotna svemirska letjelica Progress, lansirana s ruskoga kozmodroma Bajkonur, spojila se sa svemirskom stanicom nakon trodnevnog putovanja, objavila je ruska svemirska agencija Roscosmos.

Teretna letjelica na ISS je dovezla oko 2,5 tone tereta, među kojim su gorivo, zrak, hrana i novi remen za ergometar uz čiju pomoć posada održava tjelesnu kondiciju u bestežinskom stanju, objavio je Roscosmos.