MUSK OBJAVIO DETALJE

OVO JE ‘STARSHIP’, SVEMIRSKA LETJELICA KOJA ĆE IĆI NA MJESEC ILI MARS: Prevozit će ljude i teret. U orbiti je već za 6 mjeseci?

Izvršni direktor tvtke SpaceX, Elon Musk, objavio je pojedinosti o svemirskoj letjelici Starship, za koju kaže da će uspjeti prevesti velik broj ljudi i tereta prema Mjesecu ili Marsu.

Foto: Profimedia, Zuma Press, Miguel Roberts

“Svemirska letjelica može letjeti i prema drugim mjestima Sunčeva sustava te će se moći koristiti više puta”, rekao je Musk dok je u subotu u američkoj državi Teksas uživo predstavljao novosti o svojem projektu. Dodao je kako očekuje vidjeti letjelicu u orbiti već za 6 mjeseci.

Tvrtka SpaceX na Twitteru je objavila da bi na dulja međuplanetarna putovanja svemirom u dogledno vrijeme moglo poletjeti do stotinu ljudi. Sposobnost Starshipa da prevozi ljude i terete mogla bi olakšati potencijalno postavljanje baza na Mjesecu, kao i izgradnju gradova na Marsu.

Foto: Profimedia, UPI, SPACEX

Musk je ranije govorio o svojim planovima o naseljavanju Marsa kamo želi dovesti milijun ljudi.

Po planovima što ih je predstavio još 2016. godine, ljudi bi na Mars mogli početi putovati već 2025. godine. Američka svemirska agencija NASA smatra da će ljudi na Mars stići najranije oko 2030. godine.