Svemirske bebe

OVO JE BIZARNO: Znanstvenici stvorili miševe ‘aliene’ kako bi dokazali da ljudi mogu zatrudnjeti u svemiru

Kineski znanstvenici tvrde da su dokazali kako je moguće zatrudniti u svemiru zahvaljujući revolucionarnom eksperimentu, piše Mirror.

Znanstvenici kažu kako su proučavanjem oplođivanja mišjih embrija dokazali kako je moguć rani stadij trudnoće.

KOLONIZACIJA MARSA U PET KORAKA: Što zapravo znači otkriće vode na Crvenom planetu

To je u suprotnosti s prijašnjim istraživanjem, koje je navodilo na zaključak kako bi nedostatak gravitacije mogao loše utjecati na sam proces oplodnje. Uz to se i pretpostavljalo kako bi kosmička radijacija koju tijelo apsorbira tijekom duljih svemirskih putovanja mogla smanjiti broj spermija ili učiniti maternicu neprikladnom za rast ploda.

Nova istraživanja o razvoju embrija sisavaca vodila je Kineska akademija znanosti. Kapsule koje su sadržavale zdrave mišje embrije lansirane su zajedno sa satelitom ranije ovoga mjeseca, i znanstvenici ih pozorno promatraju. Eksperient se vrši na povratnom satelitu SJ-10, koji je lansiran 6. travnja.

embriji
Svaka 4 sata znanstvenici dobivaju novu fotografiju embrijaFoto: YouTube/Screenshot

Nekih 6.000 mišjih zametaka trenutačno raste i razvija se u satelitu dok se svaka četiri sata šalju slike visoke rezolucije na Zemlju.

“Iako su ljudi još daleko od koloniziranja svemira, prvo moramo otkriti da li je moguće da ljudi prežive i razmnožavaju se u svemiru onako kako to rade na Zemlji”, izjavio je Duan Enkui, profesor na Institutu zoologije i glavni znanstvenik ove studije.

“A sada smo dokazali kako je najkritičniji korak našeg razmnožavanja – rani razvoj zametka – moguć.”

Kapsule bi se trebale vratiti na Zemlju slijedećeg tjedna, nakon ćega će biti odnesene u Peking kako bi se analizirala brzina razvoja i moguće promjene.