Otkriveno najvece stvorenje koje je ikad hodalo Zemljom

Najvece bice koje je ikad hodalo Zemljom - dinosaur visok 20, dug 40 metara i tezak nevjerojatnih 77 tona otkriven je u Argentini, tvrde paleontolozi.

18.5.2014.

Njegovu gigantsku kost otkrio je jos prije par godina jedan lokalni farmer u pustinji blizu mjesta La Flecha u Patagoniji na jugu Argentine.

Revolucija u povijesti zivota na Zemlji

Nakon jedne kosti skupina znanstvenika na istom je mjestu pronasla njih jos 200, koje pripadaju sedam razlicitih jedinki ove novootkrivene vrste dinosaura, sto znaci pravu revoluciju u shvacanju pradavne povijesti zivota na Zemlji.

Voditelj istrazivackog tima dr. Diego Polsmatra da je rijec o najvecem dinosauru koji je ikad krocio Zemljom.

Iako ova vrsta dinosaura jos nema sluzebnog naziva, znanstvenici je nazivaju ''gigantima''. Istrazivanje i dalje traje, kako bi pronasli sto vise dijelova njihovog kostura.

Smatraju da ova vrsta pripada porodici sauropoda, odnosno titanosaura, koji su zivjeli prije 95 milijuna godina.

Vodece mjesto dosad drzao argentinosaur

Trenutni rekorder po dimenzijama je argentinosaur, za kojeg se smatra da je tezio oko 70 tona.

'''Ovo je vrlo vazno otkrice jer dosad nismo imali saznanja da su postojali ovako veliki dinosauri'', rekao je Pol iz muzeja Egidio Feruglio (MEF).