OTKRIVENO JEZERO IZ KOJEG SE NITKO NE VRAĆA: / Svakoga tko uđe u njega čeka strašna sudbina

Foto: YouTube/Screenshot

U Meksičkom zaljevu znanstvenici su otkrili neobično 'jezero'. Svakoga tko uđe u taj bazen na dnu zaljeva čeka strašna sudbina, piše IFLScience.

3.11.2016.
YouTube/Screenshot

"Riječ je o jednoj od najnevjerojatnijih stvari u dubokom moru. Odete na dno oceana i ugledate jezero, ili rijeke kako teku, osjećate se kao da ste na nekom drugom svijetu", kaže Erik Cordes, profesor biologije na Sveučilištu Temple.

!

VIDEO: /

Misterij bića iz dubine - još je živo iako nije jelo četiri godine!

VIDEO: /

Misterij bića iz dubine - još je živo iako nije jelo četiri godine!

Voda u ovome 'jezeru u moru' je oko pet puta slanija od okolne vode. Uz to, sadrži i izrazito otrovne koncentracije metana i sumporovodika, zbog čega se ne može miješati s morem koje ju okružuje. Temperatura je isto tako dosta visoka, oko 19 stupnjeva Celzijevih.

Za životinje (i ljude) koji uplivaju u ovu vodu, koncentracija otrovnih plinova može biti smrtonosna. Samo bakterije, cijevasti crvi i škampi mogu preživjeti u ovakvom okolišu.

Ovu neobičnu anomaliju na dnu Meksičkog zaljeva otkrio je robot Hercules, na dubini od 19 metara. Krajnja dubina još je uvijek nepoznata.

Znanstvenicima je ovo 'jezero' poput velikog igrališta u kojem mogu obavljati razna istraživanja, pa tako proučavaju kako određeni organizmi mogu preživjeti u ekstremnim uvjetima.

"Mnogo ljudi promatra ovakve ekstremne lokacije širom Zemlje kao modele onoga što bismo mogli otkriti kada odemo na druge planete", rekao je Cordes.