Otkrijte koji su asteroidi najvredniji!

Rudarenje u svemiru uskoro bi mogla postati stvarnost, a u prilog osobama koji se žele baviti tim poslom ide i stranica Asterank koja uz pomoć NASA-inih podataka objavljuje vrijednost asteroida i njihovu dostupnost.

Nakon što je nedavno osnovana tvrtka Planetary Resources, kojoj je jedan od ciljeva i rudarenje u svemiru, otvorena je i internetska stranica Asterank čije je cilj postati baza informacija i podataka o svemirskim bogatstvima.

Asterank koristi podatke stručnjaka iz NASA-e koji analiziraju sastav pojedini tijela u svemiru te na temelju tih podataka procjenjuju vrijednost.

Daily Mail tako spominje asteroid 241 Germania, širok 168 kilometara s rudama vrijednim 95,8 bilijuna dolara, koji se nalazi u pojasu između Marsa i Jupitera.

Tvrtka Planetary Resources planira prve probne letove obaviti do 2014. godine, a većinu novca zasad troše na prikupljanje podataka o sastavima pojedinih asteroida.