TEHNOLOGIJA BUDUĆNOSTI

NE ŽELITE DA VAS ŠPIJUNIRAJU? Hrvatski znanstvenici otkrili supersigurni internet, a evo na koji način funkcionira

‘U informatičkom dobu u kojem živimo informacija je najvažnija roba i zato ju treba zaštititi u komunikaciji’

Kvantni fizičari s Instituta Ruđer Bošković otkrili su supersigurni internet budućnosti. Oni su dio međunarodnog tima znanstvenika koji su pronašli rješenje za komunikaciju koju nije moguće špijunirati, javlja RTL. Što je kvantni Internet i koliko je značajno ovo otkriće?

“U informatičkom dobu u kojem živimo informacija je najvažnija roba i zato ju treba zaštititi u komunikaciji. Kad telefoniramo, plaćamo karticom, provjeravamo mail prenosi se informacija za koju ne bi bilo dobro da nam je netko ukrade. Tu nastupa kvantna informacija koja po principima kvantne fizike jamči potpunu sigurnost”, rekao je Mario Stipčević iz Laboratorija za fotoniku i kvantnu optiku Instituta Ruđer Bošković.

Više pogledajte u prilogu RTL-a.

EKSPLOZIJA ODUŠEVLJENJA U SVIJETU ZNANOSTI: Ogroman proboj u kvantnoj teleportaciji, ovo nismo mogli ni zamisliti