Kako dešifrirati tajno pismo i što rade CSI internetski istražitelji?

Izradite čudnovatog robota ili svoj vlastiti model dinosaura. Otkrijte imate li šanse postati članom posade svemirskog broda ili se poigrajte s Robonovom, robotom koji pleše!

5.9.2013.

Od 10 do 20 sati na otvorenoj lokaciji biti će smješteno preko 20 punktova na kojima će više od 40 sudionika iz Hrvatske i svijeta svojim nastupima biti dio bogatog i inspirativnog programa koji na zabavno- interaktivan način, objedinjuje kemiju, fiziku, matematiku, biologiju, geologiju, psihologiju i druge znanstvene discipline. Znanost u formi piknika savršena je forma koja pogađa pravu srž sadržaja – druženje i zabavu, a ove godine organizatori su, pored ostalog programa pripremili zaista široku lepezu interaktivnih radionica za sve uzraste - od 3 do 93 godine.

Znanstveni piknik (www.znanstvenipiknik.hr) idealna je prilika za vas, vaše prijatelje i djecu, da na jedan dan otkrijete zabavnu stranu znanosti i budete dio prave znanstvene čarolije! Ponesite svoje najdraže grickalice, spalite ih na Znanstvenom pikniku i izračunajte njihovu kalorijsku vrijednost. Budite dio testiranja kandidata za zapošljavanje za radna mjesta na međuzvjezdanom svemirskom brodu. Surfajte na vlastitim moždanim valovima. Poigrajte se s Robonovom, robotom koji pleše.

Saznajte kako radi Van de Graafov generator, napravite bateriju od krumpira ili pravi mali grad svjetlosti. Crtajte po mlijeku, stvorite dugu u epruveti i natjerajte špagete da plešu. Napravite vulkan, lava lampu ili svog ljigavca. U Baltazargradu izgradite i zasadite svoju vjetrenjaču, sudjelujte u izradi pravog malog uspješnog hranidbenog lanca na livadi parka ili krenite na glazbeno putovanje svijetom koje će vam pokazati načine na koji se glazba stvara uz pomoć – ustiju i ruku!

Većina radionica otvorenog je tipa, no za neke od njih potrebno je prijaviti se unaprijed putem online obrasca koji je otvoren do 13.rujna. Požurite se jer je interes velik, a broj mjesta ograničen. Na radionicama zatvorenog tipa od online CSI istražitelja naučit ćete o zaštiti djece na internetu, prva radionica koja će imati dio za roditelje i posebno za klince.

Klinci će se moći vratiti u prošlost kako bi stvorili vlastite modele dinosaura ili fosila. Za ljubitelje SF-a tu su čak dvije radionice koje otvaraju vrata u svijet robotike odgovarajući na pitanja - što je robot, kako radi te kako ga naučiti da radi točno ono što mi želimo? Moći ćete složiti bateriju iz voća, igrati se Indiane Jonesa i naučiti kako dešifrirati tajno pismo ili saznati zašto je kristal izvana simetričan i kako izgleda iznutra.

Park Boćarskog doma u nedjelju, 15. rujna (www.znanstvenipiknik.hr) bit će mjesto događanja pregršt šarenih, zabavnih, intrigantnih pokusa, nevjerojatnih činjenica, fantastičnih izložaka, predstava i radionica. Na vama je samo da izaberete nešto iz bogatog programa i postanete dio najzabavnijeg piknika ove jeseni!