Trabi živi vječno

Niti deset godina nakon ujedinjenja Istočne i Zapadne Njemačke, popularnost legendarnog Trabanta - nije izblijedila.

7.11.2000.
19:26
VOYO logo


Kada je 1990. godine, rušenjem Berlinskoga zida simbolično označeno rađanje ujedinjene Njemačke, mnogi su bili sigurni kako će legendarni Trabant postati "stvar prošlosti". Prevarili su se...

Deset godina poslije, popularnost ovoga automobila dostiže svoj vrhunac. Bogati biznismeni, direktori, čak i slavni glazbenici - svi oni pokušavaju nabaviti svoj primjerak maloga "plastičnjaka".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Automobil, čije ime u prijevodu označava "slugu", od svojeg nastanka 1957. godine - proizveden je u više od 3 milijuna primjeraka. Danas je većina, od ukupno 228 tisuća Trabija u Njemačkoj, vlasništvo nekadašnjih državljanina Istočne Njemačke.

Iako njegov motor (bez crpki za ulje i gorivo, hladnjaka, razvodne kape, ventila i bregaste osovine) predstavlja "umijeće jednostavnosti", Trabant je tijekom godina svojom pouzdanošću nadmašio i mnogo "razvikanije" automobile...

Tekst se nastavlja ispod oglasa

22 KS bile su dovoljne za pokretanje lagane karoserije, izrađene od "Duroplasta" - smjese pamučnih(!) vlakana, koja su, zbog veće izdržljivosti, poprskana posebnom vrstom smole. Iako iznimno neudoban, Trabant je mogao bez problema izdržati četiri osobe s pratećom prtljagom.

Danas, kada ih je na cestama sve manje, dobro očuvani primjerci mogu dostići cijenu do čak 50 tisuća njemačkih maraka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo