Zablude o singl-društvu

Je li biti singl postalo trend ili uistinu sve više mladih odabire takav način života?

3.11.2000.
0:18
VOYO logo

Mlad, zgodan, neovisan, uspješan, trendi, ubrzan, slobodan, otvoren, raspoložen za trošenje ? samo su neki od atributa koje reklamna industrija koristi kako bi vjerno preslikala ili nametnula singl-stil života. No, koliko god se reklamni maheri trudili i angažirali statističke službe koje im donose na stol impresivne podatke i prognoze o singl-društvu budućnosti, sociolog Laszlo Vaskovics sa sveučilišta "Otto Friedrich" u Bambergu u najnovijem broju Focusa tvrdi da je singl-društvo čista zabluda.

Statistički podaci prema kojima trenutno u Njemačkoj 25 posto stanovništva između 18 i 48 godina izjavljuje da je singl - ne odgovara u cijelosti predodžbi o singl-životu. Većina singl-osoba nije svjesno odabrala takav način života, već je na njega bila prisiljena ili ga pak smatra samo privremenom fazom u životu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema najnovijem sociološkom istraživanju koje je proveo odjel za sociologiju sa sveučilišta u Bambergu velik dio mladih ima stalnu vezu, namjerava stupiti u brak ili su u drugoj krajnosti mamini sinčići ? financijski krajnje neovisni.

A kao najbolji primjer da se takvom stilu života loše piše svjedoči najnoviji kompleks apartmana u Berlinu namijenjen samcima koji je ostao gotovo nenastanjen. Jer koliko god takav način života bio privlačan, veći dio mladih još uvijek sanja o tradicionalnim vrijednostima i ne želi život provoditi u samačkim apratmanima ? mišljenja je Vaskovics.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Superstar
NOVA SEZONA
VOYO logo