Sudionici ovoga projekta bili su Hochschule der Medien iz Stuttgarta (Stuttgart Media University), multidisciplinarna i multikulturalna platforma Mikser House iz Beograda i Odjel za kulturologiju Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Praktična realizacija projekta počela je u srpnju prošle godine prvim zajedničkim sastankom svih sudionika na Odjelu za kulturologiju u Osijeku, a sudionici su potom u još nekoliko navrata obišli kreativne i kulturne lokacije Osijeka, ali i niza drugih gradova. Studenti su istraživali kreativne potencijale 14 gradova podunavske regije iz devet zemalja koje su predstavili u okviru ovog projekta: Ulm, Regensburg (Njemačka), Plzen (Češka), Linz, Beč (Austrija), Bratislavu (Slovačka), Budimpeštu, Pečuh (Mađarska), Maribor (Slovenija), Zagreb, Osijek (Hrvatska), Beograd, Novi Sad (Srbija) i Temišvar (Rumunjska).
Na ovom, u prvom redu studentskom transnacionalnom projektu, koji je financiran iz sredstava Baden-Württemberg Stiftung GmbH i Hochschule der Medien iz Stuttgarta, bilo je angažirano ukupno 30 studenata iz Stuttgarta i iz Osijeka, s Odjela za kulturologiju. Cilj projekta bio je identificirati i predstaviti kreativna mjesta izabranih gradova dunavske regije, između kojih i Osijeka. Kao rezultat ove suradnje objavljen je zanimljiv multimedijalni turistički vodič dunavske regije u tiskanom i digitalnom obliku te aplikacija za mobilne uređaje. Mobilna aplikacija može se "skinuti" OVDJE. Osijek je dobio vrlo važno mjesto u multimedijalnom turističkom vodiču, a obradile su ga njemačke studentice Lena-Mara Pfaffl i Corinne Schwager uz pomoć osječkih studentica Kristine Kovačević i Marine Šarac.
Više pročitajte na portalu SiB.hr.