Usluga je namijenjena svima onima koji su imali prometnu nezgodu, a koja podrazumijeva potpuno besplatno korištenje zamjenskog vozila za vrijeme kada je oštećeno vozilo na popravku.
U slučaju prometne nezgode pojavljuje se mnoštvo problema kojih postajemo svjesni tek kada izgubimo mobilnost na koju smo navikli. Stoga je od sada na tržištu dostupna usluga Drugi Auto koja je iznimno jednostavna za korištenje, budući se u slučaju nastanka potrebe sve rješava putem telefona, pozivom na besplatni broj 0800 1818, nakon kojega slijedi brza i besplatna dostava zamjenskog vozila na bilo koju lokaciju u Hrvatskoj ili Europi.
Nakon uspješnog lansiranja usluge Autopass, ovo je već druga
inovacija koju je ORYX Asistencija ove godine predstavila
tržištu.
Drugi Auto, kao i ostale usluge ORYX Asistencije, može se
ugovoriti kod osiguravajućih društava koji ga imaju u svojoj
ponudi prilikom ugovaranja nove ili obnove postojeće police auto
odgovornosti. Više o usluzi možete saznati na www.drugiauto.hr.