Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Prognoze su crne, šoping centri propadaju i nestaju!

Diljem Amerike nekad moćni trgovački centri propadaju, a iza njih ostaju ogromne zgradurine koje zjape prazne i beskorisne. Taj se problem iz mjeseca u mjesec povećava, a kako se čini, ubrzo će dostići i vrhunac.

Najveći problem trgovačkih centra leži u činjenici što im najveći prodavači odlaze, a oni teško mogu pronaći dostatnu zamjenu za njih.

Prognoze su crne, pretpostavka je da će 15 posto američkih šoping centra izumrijeti u idućih 10 godina.

Kad vodeći trgovac ode…

”Rizik od zatvaranja dramatično se poveća kada vas napusti vodeći trgovac”, objašnjava Cedric Lachance, direktor tvrtke Green Street Advisors te dodaje kako je vrlo vjerojatan scenarij da će se u tom slučaju ostale trgovine u centru početi zatvarati, a centar će propasti.

Za 15 do 20 godina očekuje se propast polovice američkih šoping centara, tvrdi Howard Davidowitz, savjetnik za maloprodaju. On predviđa da jedini koji mogu preživjeti tako nešto jesu luksuzni lanci, kao primjerice Saks Fifth Avenue i Neiman Marcus.

”Trgovački lanci koji nude prosječnu robu za prosječne kupce nemaju smisla i zato će s vremenom nestati. To je i razlog zašto od 2006. godine u Americi nije izgrađen nijedan takav lanac”, rekao je predsjednik tvrtke Davidowitz & Associates.

Najavljen novi val zatvaranja

JCPenney, Macy i Sears najavili su nedavno novu rundu zatvaranja trgovina i otpuštanja radnika. JCPenney zatvara 33 trgovine, Macy pet, a iz Searsa su najavili zatvaranje svoje podružnice u Chicagu. Podsjetimo, od 2010. godine zatvorili su oko 300 trgovina.

No, što s tim trgovinama koje ostaje prazne nakon zatvaranja? Vlasnici šoping centra pokušavaju ih zamijeniti restoranima, kafićima i sličnim sadržajima, no situacija je gadna kada im u istom trenutku otkažu dva velika trgovca. Propast je tada neizbježna…

Upravo zbog tog razloga mnogi centri ostanu prazni, beskorisni i mračni, a dok se ne pretvore u nešto korisnije, proći će još dugi niz godina.

Povratak na Net.hr