Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

T’ga za Tanjug: Da komšiji crkne Drava

Beogradski portal e-Novine objavio je nekoliko screenshotova nakon što su brojni portali u Srbiji prenijeli Tanjugovu vijest o promjeni stihova hrvatske himne Lijepa naša nakon ulaska u EU. Radilo se o spački satiričkog portala news-bar.hr, koju je agencija shvatila ozbiljno.

Portal koji među rijetkima nije nasjeo na foru objavio je da su tanjugovci prenijeli informaciju news-bar.hr-a o promjenama od 1. srpnja koje očekuju himnu, tj. da će se umjesto “teci Dravo, Savo teci” pjevati “teci Tiso, Rajno-Elbo teci”.

“Na ovaj način uključuju se najveće rijeke Europske unije u himnu kako bi se decentno inkorporiralo novo naslijeđe za buduće generacije”, obrazložili su satiričari. Srpski su mediji izvijestili i o opasnosti da i hrvatski grb pretrpi promjene, odnosno da se unese zastava Unije u krunu.

Opekli se s čika Dobricom…

“Odmah po objavljivanju, bez naznake da je u pitanju satira, vijest su s Tanjuga prenijele ‘ko drugi do državotvorne Večernje novosti, 24 sata, Pressonline, (čak) i Politika i, naravno, Blic. Kurir je brzo vijest uklonio sa svoje stranice, dok je B92 nije ni prenio, nakon što se opekao s čika Dobricom i Nobelovom nagradom“, navode e-Novine u tekstu “T’ga za Tanjug: Da komšiji crkne Drava”.

Naime, B92 je krajem 2011. godine na portalu objavio lažnu vijest koju su lansirali web aktivisti o tome da je srpski pisac i suautor nacionalističkog (zlo)djela Memoranduma Srpske akademije nauka i umjetnosti (SANU) Dobrica Ćosić dobitnik prestižne nagrade za književnost. Trebalo im je 15 minuta da shvate da se radi o šali, a do tada je vijest prenio i državni RTS.

Povratak na Net.hr