Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

RYANAIR SE ISPRIČAVA

PRISILNO SLIJETANJE ZRAKOPOLOVA ZA ZADAR: ‘Nije me bilo strah smrti, nego da Vatreni ne bi zbog nas u finalu morali nositi crni flor’

Djeca su plakala, nekima je iz nosa počela curiti krv…

Zrakoplov Ryanaira na letu iz Dublina u Zadar skrenut je rano u subotu na aerodrom u Frankfurtu, objavila je njemačka policija. Oko 30 putnika prebačeno je u lokalnu bolnicu jer se nisu dobro osjećali. “Putnici su se žalili na glavobolju, bol u uhu i mučninu”, rekao je policijski glasnogovornik.

“Dekompresija na 11000 metara i naglo spuštanje na 2800 metara.  Prinudno slijetanje na Frankfurt. Jedva čujem na desno uho. Bitno da smo preživjeli”, napisao je je jedan od putnika na društvenoj mreži. Pojedini putnici napisali su i kako je u avionu bio velik broj Hrvata koji su iz Dublina krenuli u Hrvatsku gledati finale Svjetskog prvenstva. Jedan od njih biuo je i Ante Kvartuč koji je je u noći na subotu iz irskog Dublina krenuo u rodni Zadar.

“Nisam se bojao smrti. Razmišljao sam samo hoću li svojom smrću opteretiti hrvatsku reprezentaciju i hoće li zbog nas u finalu nositi crne trakice na rukama” rekao je za 24sata Ante Kvartuč.

Nakon dekjompresije odmah su ispale maske za kisik. Djeca počela plakati, a nekim ljudima krenula je krv iz nosa, opisuju putnici prizore

‘Najgori trenuci u mom životu’

“Bili su to najgori trenuci u mojem životu. U zraku ste i sljedeći trenutak padate, uši vas peku, ne možete disati i usta su vam potpuno suha” napisala je Minerva Galvan na Twitteru. Čak 33 putnika su zatražila lječničku pomoć. A nakon šokatnog slijetanja, Ryanair se, tvrde, nije previše trudio popraviti situaciju.

“Ryanairova usluga nakon toga je bila jako loša. Nisu nam ni ponudili hotel, čekali smo deset sati, ljudi su sjedili na podu, a vodu u boksevima i ostatke iz McDonald’sa donijeli su nam na hrpu, pa tko uhvati, njegovo je” ogorčen je Eugen Costin.

Iz Ryanaira kažu kako su putnicima ponudili vouchere za osvježenje i odobrili hotelski smještaj, ali nije bilo dovoljno slobodnih kapaciteta.

“Putnici su se ukrcali u zamjenski zrakoplov u subotu ujutro i sigurno stigli u Zadar. Ryanair im se iskreno ispričava zbog neugodnosti” priopćio je Robin Kiely iz Ryanaira.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr