Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Pet dana nakon katastrofe pod tijelom mrtve majke pronašli živu bebicu

Broj mrtvih u željezničkoj katastrofi od utorka u Demokratskoj Republici Kongo narastao je na 74, prema službenim podacima, a spasioci su pet dana nakon nesreće pronašli dijete preživjelo pod tijelom mrtve majke, prenose agencije u ponedjeljak.

“U nesreći je u nedjelju navečer bilo 74 mrtvih i 163 ranjenih”, kazao je ministar zdravstva DR Konga Felix Kabange Mukwapa.

Teretni vlak u kojem je bilo puno putnika

Tijekom dana spasilačke ekipe oslobodile su jedan od dvaju vagona koji su blokirali željezničku prugu. Njihovi su napori urodili otkrićem djeteta od godine dana koje je “pronađeno na prsima majke čije se tijelo već počelo raspadati”.

Pronađen je i mlađi muškarac u stanju potpunog šoka.

Teretni vlak u kojem je bilo i mnogo putnika, izletio je u utorak s tračnica na jugoistoku DR Konga, u Katangi, na močvarnom području nekih 65 kilometara od grada Kamine, 600 km udaljenog od prijestolnice Lubumbashi.

Prvi podaci govorili su o 37 poginulih no u danima koji su slijedili broj žrtava je rastao, ali zacijelo nije konačan, strahuju vlasti.

Desetke ljudi odnijela rijeka?

U nedjelju je jedan dužnosnik iz Katange kazao da bi broj žrtava mogao biti daleko veći od službenog jer postoji opasnost da su deseci ljudi nestali odneseni vodama rijeke Mwyi, koja teče uz prugu.

Vlak je prometovao iz Kamine za Mwene-Ditu na sjeveru i prevozio mnogo učenika i nastavnika na povratku s uskršnjih blagdana.

Željezničke nesreće česte su u Kongu gdje je željeznička mreža izgrađena u belgijskom kolonijalnom razdoblju i neznatno je obnovljena nakon neovisnosti zemlje 1960. Stanje je zapravo takvo da na određenim dionicama vlakovi prometuju sporije od pješaka. Nacionalna kompanija kaže da prosječno svaki dan imaju jedno iskliznuće s tračnica, uglavnom bez velikih posljedica.

Povratak na Net.hr