Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Muče vas bučne reklame? Ameri su ih se riješili

Federalna komisija za komunikacije (FCC) u Sjedinjenim Američkim Državama u utorak je jednoglasno potvrdila zakon koji je u 2010. godini izglasao Senat i kojim se oglašivačima na televiziji zabranjuje pojačavanje zvuka za vrijeme reklama.

Zakon je popularno nazvan CALM ( Commercial Advertisement Loudness Mitigation) a donesen je zahvaljujući mnogobrojnim Amerikancima koji su godinama protestirali zbog preglasnih reklama, objavio je CBS News.

Na snagu će stupiti 13. prosinca 2012. godine i na lokalnoj i nacionalnoj razini te će zahtijevati da zvuk reklama bude jednak jačini zvuka programa kojeg prate.

Dobili 12 mjeseci za prilagodbu

Distributorima i televizijskim postajama dano je dvanaest mjeseci prilagodbe novim odredbama, a očekuje se da će nadležni u tom periodu odrediti primjerene kazne za one koji se budu oglušili na novi zakon.

I prije negoli je zakon stupio na snagu, FCC se požurio, pa je tako odmah na svojim stranicama uputio poziv građanima da prijavljuju sve oglašivače koji se čine glasnijima nego što bi trebali biti.

Povratak na Net.hr