Situacija se brzo razvijala

ISTRAGA OTKRILA: Prije tragedije iznad Sinaja, snimljeni su neuobičajeni zvukovi u avionu

Ruski forenzičar pregledavaju ostatke tijela  žrtava pada putničkog Airbusa iznad Sinaja u subotu. Pregledano je stotinjak tijela.

Prema pisanju ruskih medija, agonija je čini se kratko trajala, tek nekoliko minuta.  Avion je nestao s radara u 6:14 sati, a pao u 6:17 sati.

Zabilježen bljesak ali bez tragova rakete

Pilot nije poslao poziv u pomoć. Američki satelit ulovio je bljesak iznad Sinaja prije nego je avion pao, no nije pronađen trag rakete koji bi upućivao da je avion pogođen. Međutim, bljesak bi mogao značiti eksploziju bombe ili spremnika goriva u letu budući da je u medije procurila informacija da se avion raspao u zraku.

Prema pisanju ruskih medija, napravljene su analize tijela koje su pak pokazala da su putnici umrli uslijed pucanja unutarnjih organa. Identificirano je deset putnika.

PAD RUSKOG AIRBUSA 321: Procurili rezultati analize crne kutije

Dovoljna je mala bomba

Radi li se u terorizmu ili tehničkom kvaru na avionu trebala bi otkriti istraga. Crne kutije su u dobrom stanju a informacije cure na kapaljku. Prema stručnjacima za terorizam, nije izgledno da je ogranak Islamske države kriv za pad aviona budući da se avion popeo na visinu veću od 9000 metara. Militanti u toj regiji, iako su preuzeli odgovornost za pad aviona, nemaju oružje kojim bi mogli doseći metu iznad tri do četiri tisuće metara. Ali, nije isključena mogućnost da se radi o bombi unutar aviona. Ta bomba ne mora biti velika, dovoljno je napravi rupu i poremeti tlakove u avionu.

Osim dijelova aviona, stručnjaci koji ispituju mjesto nesreće našli su i dijelove nečega što ne pripada avionu. I to je poslano na analizu.

ŠEF RUSKE AGENCIJE ZA ZRAČNI PROMET: Ne žurimo s teorijama o raspadu zrakoplova

Četiri minute prije sve je bilo u redu

Vrlo je indikativno što piloti ni u jednom trenutku nisu prijavili da nešto nije u redu s avionom. Situacija se očigledno vrlo brzo razvijala. Posada je rutinski izmijenila podatke s kontrolom leta četiri minute prije nego je avion nestao s radara:

“Tada su snimljeni zvukovi koji nisu uobičajeni tijekom leta”, kazao je izvor ruskim medijima.

Zamjenik glavnog direktora “Metrojeta” Andrej Averjanov kazao je da  je isti avion oštećen 2001. godine, kada je njegov rep udario u pistu tokom slijetanja. No tada je problem otklonjen. Tvrtka tvrdi da avion nije mogao pasti zbog tehničkog kvara.

TERORIZAM ILI KVAR? Air France i Lufthansa do daljnjeg neće letjeti preko Sinaja

Povratak na Net.hr