Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

GIGANTSKI POTRES NA TRŽIŠTU KAVE: Coca-Cola za 5,1 milijardu dolara kupuje drugi najveći svjetski lanac kavom

Coca-Cola je preuzla trgovački lanac kavom Costa i njegov dug

Coca-Cola će za 5,1 milijardu dolara kupiti drugi po veličini svjetski trgovački lanac kavom Costa, uključujući i njegov dug, što je još jedan korak tog proizvođača bezalkoholnih pića na zdravija tržišta.

Obje tvrtke u petak su priopćile kako će Coke, jedan od najvećih svjetskih proizvođača bezalkoholna pića, kupiti 4.000 Costinih trgovina diljem tržišta poput Britanije, Europe i Kine, nakon što je WhitBreadov odbor jednoglasno podupro sporazum.

Cijena dionice Whitbreada skočila je za 19 posto tijekom jutra na burzama, pri čemu su brokeri kazali kako je otkupna cijena za 911 milijuna dolara veća od očekivane. Stjecanje najvećeg svjetskog lanca kave, nakon Starbucksa, pomaže Coca-Coli da napravi odmak od gaziranih pića i proširi svoje interese prema rastućem broju zdravstveno osviještenih potrošača, nakon što je niz država počeo s uvođenjem poreza na šećer.

Pristup tržištu toplih napitaka

“Topli napitci su jedan od nekoliko segmenata cjelokupnog sektora pića u kojima Coca-Cola nema globalni brand. Costa nam omogućuje pristup ovom tržištu s jakom platformom kave”, izjavio je izvršni direktor Coca-Cole James Quincey.

Tvrtka Costa Limited osnovana je 1971. godine u Londonu i postupno se razvila u jedan od vodećih svjetskih brendova kave. Whitbread je 1995. godine kupio Costu za 19 milijuna funti kada su imali samo 39 prodavaonica. Sad su prisutni u gotovo svim britanskim važnijim ulicama, s 2.422 prodajna mjesta diljem zemlje te 1.399 na međunarodnim tržištima, koja djeluju kao franšize, suradničke tvrtke i veleprodajni centri.

Nedavno su se proširili i na Kinu nakon što se rast u Velikoj Britaniji usporio zbog prezasićenog tržišta lancima, kao što su Starbucks i Caffe Nero, te tisućama neovisnih trgovina kavom.

Povratak na Net.hr