Cigarete dobile novu ozbiljnu konkurenciju

2.8.2014.
9:41
VOYO logo

Novi tržišni hit su posudice za parenje. Veće su od e-cigareta, a pušačima koji bi htjeli prekinuti s pušenjem omogućuju da si sami prilagođavaju razinu nikotina, i pritom još otpuhuju na tisuće blaženih mirisa.

Kult 'parenja' vjerojatno će jačati kako 'parenje' sve više ulazi u modu, a sam uređaj već je dostupan u različitim bojama u sve više trgovina, poput Wal-Martovih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Posljedica toga je da prodaja e-cigareta, baš poput njezina oblika, ove godine postaje sve tanja, a to potiče proizvođače da investiraju u novu generaciju inhalacijskih proizvoda… pa onda i same pušače.

E-cigarete se uobičajeno koriste za udisanje tekućina s nikotinom. Kada korisnik udiše, nikotin se zagrijava i oslobađa paru koja ne sadrži katran, za razliku od klasičnih cigareta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Parne posudice nude pušačima nešto što više nalikuje na „zapaljivu cigaretu jer stvara veći oblik pare“, kaže John Wiesenhan Jr., izvršni direktor Mistica, jednog od najvećih privatnih proizvođača električnih cigareta.

Nakon skoka u zadnje dvije godine, prodaja e-cigareta na američkom tržištu u mjesec dana do 5. srpnja pala je za čak 12,9 posto u odnosu na mjesec ranije, jer zbog niže cijene pušači sve više kupuju posudice za parenje, ističe analitičarka Wells Fargoa Bonnie Herzog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ona procjenjuje da tržište parnih posudica i e-cigareta zajedno vrijedi oko 2,5 milijardi dolara, i vjeruje da će parne posudice kasnije ovoga desetljeća preuzeti vodstvo na tom tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo