Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

INFORMACIJA JE MOĆ

AMERIKANCI GUBE GLOBALNU UTRKU: Ruski i kineski mediji bogatiji su i utjecajniji

SAD gube medijsku utrku s Rusijom i Kinom u prenošenju informacija, izjavio je predsjednik Američke radiodifuzne agencije (BBG) Jeffrey Shell koji razlog tomu vidi u manjku financijskih sredstava.

“Nesporno je da ne dobijamo dovoljno sredstava kako bismo bili konkurentni televizijama poput ruskog RT-a i kineske CCTV”, rekao je Shell za Washington Post.

RT, CCTV i Al Jazeera ‘potukli’ Amerikance

Po njegovim riječima, godišnji budžet od 730 milijuna dolara, koji se potom dijeli na sve članice unutar Američke radiodifuzne agencije, tek je manji dio iznosa kojim raspolaže njihova globalna konkurencja.

A u toj konkurenciji, Shell izdvaja rusku televiziju Russia Today (RT), kineski CCTV i katarsku Al Jazeeru.

Prema pisanju Washington Posta, RT može biti znatno učinkovitiji i fokusiraniji jer sam godišnje raspolaže s 307 milijuna dolara.

PAPINA PORUKA: Mediji bi trebali dati više prostora pozitivnim vijestima

Fokusiranje na mlade putem digitalnih tehnologija

Kako bi se stalo na put “ruskoj propagandi” Shell predlaže drugačiji pristup u distribuciji informacija na globalnoj razini, prenosi B92.

“Ako ne budemo dobivali dovoljno sredstava od poreznih obveznika, onda je bolje fokusirati se na izravan utjecaj na publiku. Iako želimo biti prisutni nateleviziji i radiju, možda bi ipak bilo bolje fokusirati se na mlade ljude putem digitalnih tehnologija”, azao je Shell.

AKO IH NE MOŽEŠ POBIJEDITI.. Američki pedijatri odustali od zabrane gledanja TV-a za dvogodišnjake

 

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr