Strateški marketinški plan hrvatskog turizma imat će posebnu težinu kod investitora i postavit će drugačiju cijenu našega turističkog proizvoda, izjavila je ministrica turizma Pave Župan Rusković nakon predstavljanja španjolske konzultantske i marketinške tvrtke u plitvičkom hotelu "Jezero".
"Materijal koji nam je danas predstavljen pokazuje da strategija hrvatskog turizma ne može biti strategija Hrvatske, Ministarstva turizma ili Hrvatske turističke zajednice, već strategija hrvatskih regija poput Dalmacije, Istre, Dubrovnika ili Zagreba", rekla je Župan Rusković.
Tržište danas ne kupuje zemlju već turističku regiju, destinaciju s prepoznatljivim proizvodom, i Hrvatska to mora uvažiti kako bi se prilagodila turizmu novog doba, istaknula je ministrica. Direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić napomenuo je da taj projekt stoji oko dva milijuna kuna.
Svoj novi imidž i turistički proizvod trebaju kreirati turističke regije, gradovi i destinacije, a ne krovne institucije, kao što pokazuje iskustvo Španjolske i Grčke, dodao je Bulić. Plitvičkom trodnevnom skupu nazočili su zamjenik ministrice turizma Veljko Ostojić i brojni hrvatski turistički djelatnici.