Zelena ideja - projekt sinergije kreativaca i eko proizvođača

U tijeku su prijave ekoloških proizvođača na natječaj Zelena ideja u kojem mogu osvojiti besplatnu uslugu marketinških profesionalaca.

8.11.2013.
15:49
VOYO logo

Zelena ideja je projekt HURA-e (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje) i partnera pokrenutim s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, kroz pružanje besplatnih usluga promocije od strane marketinških stručnjaka. Agencije okupljene oko HURA-e unutar ovog projekta demonstrirat će u kojoj mjeri marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu eko proizvoda te razvoju ekološke proizvodnje s namjerom pozitivnog utjecaja na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj.

Kako se prijaviti?

Proizvođači natječaju mogu pristupiti ispunjavanjem propisane forme koja se nalazi na web stranici projekta www.zelenaideja.hr. Nakon prijave, neovisni stručni žiri koji čine stručnjaci iz područja ekološke proizvodnje, marketinga ekoloških poljoprivrednih proizvoda i poduzetništva u području ekološke proizvodnje evaluirat će prijave utvrđujući njihovu ispravnost te odabrati one koje ulaze u uži krug natječaja, uzimajući u obzir ponajprije potencijal prijavljenog projekta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U drugoj fazi projekta, marketinške agencije u sklopu HURA-e pružit će besplatnu uslugu (poput osmišljavanja ambalaže za proizvod ili izrade web stranice) odabranim projektima, uz potporu medijskih partnera. Realizirani projekti bit će predstavljeni na eventu/izložbi u Zagrebu sredinom travnja 2014. te u sklopu festival Dani komunikacija i Weekend Media Festivala.

Zašto se prijaviti?

Interes agencija i eko proizvođača za Zelenu ideju je jako velik. Napravili smo malu anketu i porazgovarali s čelnicima nekoliko agencija koje su se među prvima prijavile za projekt.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Domagoj Davidović, Proximity Zagreb, o sudjelovanju u Zelenoj ideji

Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja? "Apsolutno. Mislim da je spajanje nečeg iskonskog poput proizvodnje hrane i marketinške industrije dobar spoj jer može uistinu generirati dobre ideje, i još važnije – dobre rezultate. To je vrlo izravan način prikazivanja dodane vrijednosti koju marketing pruža i u ovom slučaju je to još lakše vidljivo budući da se radi o uistinu generičkim proizvodima koje od samog početka treba "upakirati" za nastup na tržištu."

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi? "Proximity Zagreb je početkom godine interno pokrenuo niz inicijativa kako bismo postali "zelenija" agencija – od programa recikliranja, zamjene papirnatih ručnika platnenima, energetski učinkovitijim galonima za vodu i sl. Ovaj projekt nam je zato nekako prirodna nadopuna i nastavak naših internih aktivnosti. Naravno, sve naučeno na vlastitom primjeru sigurno će biti i dobro iskorišteno u suradnji sa zelenim proizvođačima."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu? "Do sada smo radili uglavnom zelene projekte za veće klijente i to u sklopu njihovih aktivnosti društvene odgovornosti. Ovakvu suradnju s malim proizvođačima još nismo imali i jako se veselimo što ćemo neku od njih realizirati uskoro."

Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Naravno – zato se time i bavim. :) I prije sam već koristio pojam "dodana vrijednost" i marketing to treba biti. Na razini agencije, osim priključivanja Zelenoj ideji, i samostalno iniciramo neke pozitivne projekte poput suradnje s Udrugom slijepih u sklopu koje ćemo nastojati osposobiti slijepe osobe za radno mjesto u agencijama.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo