Zelena ideja ekoproizvođačima otvara nove kanale do potencijalnih kupaca

20.12.2013.
11:57
VOYO logo

Od 73 ekoproizvođača prijavljena na natječaj njih 16 će dobiti priliku surađivati s marketinškim stručnjacima, koji će im pružiti svoje usluge (primjerice izradu web stranice, dizajn loga ili ambalaže i sl.) besplatno. Za Zelenu ideju prijavili su se uglavnom ekoproizvođači koji planiraju povećanje proizvodnje ili su novi na tržištu, pa su u potrazi za savjetima stručnjaka.

Uskoro završava evaluacija pristiglih prijava od strane stručnog žirija, nakon čega će HURA-ine agencije započeti suradnju s odabranim ekoproizvođačima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S Lukom Dubokovićem, direktorom agencije BBDO Zagreb, razgovarali smo o sudjelovanju u Zelenoj ideji.

Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Apsolutno. Lijepo je kad možete napraviti nešto u čemu ste dobri za nekoga tko istinski vjeruje u vlastiti biznis."

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jer smatramo da je inicijativa hvale vrijedna i da u potpunosti odgovara misiji HURA-e."

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nismo. Ovo je i dobar put da se pokaže malim proizvođačima da marketinške agencije nisu bauk te da i za njih marketinške agencije mogu napraviti puno. I ne manje bitno pokazati da se novac uložen u marketing višestruko isplati. Naši proizvođači svjesni su da im nedostaje prepoznatljivost i isticanje u odnosu na konkurenciju te da promociju svojih proizvoda trebaju podići na višu razinu. Uz pomoć marketinških stručnjaka HURA-e vjerujem da će im se otvoriti novi kanali kojima mogu doprijeti do potencijalnih kupaca."

Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Marketing je kod nas još uvijek zapostavljen pogotovo kad se radi o malim poduzetnicima. Marketing nije samo privilegij velikih, pogotovo danas kad imate na raspolaganju niz alata kojima uz mali ulog možete napraviti puno."

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Samit
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
default_cta
Azbuka našeg života
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
default_cta
Volio bih da sam ovdje
VOYO logo