Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

PRAZNIK ZA KUPCE

ZAGREB DOBIO NOVU ŠOPING MEKU: Kupci već pohrlili, najviše ih privlači popularni brend koji je otvorio prvu trgovinu u Hrvatskoj

U proširenje Arena Centra i otvaranje Arena retail Parka južnoafrička grupacija NEPI Rockcastle, vlasnik Arena Centra, uložila je oko 30 milijuna eura

Nedaleko od Arena Centra u zagrebačkom naselju Lanište vlasnik tog trgovačkog centra otvorio je još jedan – Arena retail Park. U novom trgovačkom centru, smještenom zapadno od Arena Centra, na 8000 četvornih metara smještene su trgovine desetak poznatih međunarodnih brendova.

Ujedno je proširen i Arena Centar, a za obje investicije vlasnik, južnoafrička grupacija NEPI Rockcastle, uložio je oko 30 milijuna eura – 18 milijuna za proširenje Arena Centra i 12 milijuna za otvaranje Arena Parka, piše Novac.hr.

Proširena postojeća šoping zona

“Htjeli smo ispuniti želje naših posjetitelja i zakupaca i tražili smo prostor za rast i razvoj. Arena Centar smo već proširili za 6000 kvadrata i, nažalost, nismo mogli sve stisnuti u isti prostor. Stoga smo se odlučili za izgradnju retail parka s brendovima koji inače više vole takav koncept budući da su na taj način njima osigurani niži troškovi od onih u samom šoping centru, a i mogu imati veću kvadraturu trgovina. Kupcima je to isto odlično jer imaju direktan pristup dućanima i ne moraju ulaziti u gužve koje se inače stvaraju u šoping centrima”, kazao je za Novac.hr Tomislav Dekalić, menadžer za upravljanje imovinom za Hrvatsku i Srbiju.

Ovom investicijom je, kaže, proširena postojeća šoping zona, a lokacija je postala još atraktivnija.

Otvorenje Arena Parka (foto: Marko Prpić / PIXSELL)

Turski LC Waikiki stigao u Hrvatsku

U Arena Parku smjestilo se deset međunarodnih brendova poznatih po pristupačnijim cijenama od konkurenata, a do kraja ovoga tjedna kupce časte prosječno 20 posto nižim cijenama. Kupci su već prvih dana najveći interes pokazali za posve novi brend na hrvatskom tržištu, turski LC Waikiki kojemu je ovo 470. trgovina otvorena izvan Turske. Inače, piše Novac.hr, u Splitu će danas također biti otvorena trgovina tog turskog proizvođača.

“Pozitivno smo iznenađeni brojem posjetitelja u našu prvu hrvatsku trgovinu. Kupci stoje u redovima i dobivamo samo pozitivne reakcije, prije svega na cijenu i kvalitetu koje su i inače naša najveća prednost nad konkurencijom”, kazao je tim povodom Sinan Sahin, direktor LC Waikikija za Srbiju, BiH, Crnu Goru i Hrvatsku.

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr