Za nagradu Mixx prijavljeno 65, a za nagradu IdejaXica 35 radova

Zatvorene su prijave za nagrade Mixx i IdejaXica koje se dodjeljuju u sklopu Dana komunikacija, središnje hrvatske marketinške manifestacije koja se održava od 16. do 19.

26.4.2013.
11:08
VOYO logo

Nagrada Mixx dodjeljuje se već treću godinu za redom za kampanje realizirane isključivo u online medijima. Ove godine nagrade se dodjeljuju u tri kategorije: Best in Show, Kampanje i Ostalo te u posebnoj kategoriji Inovativna upotreba tehnologije koja pokriva agencije koje su specijalizirane za specifična područja poput društvenih medija ili mobilnih platformi.

Nagrada IdejaXica, dodijelit će se studentu ili timu studenata koji na najuspješniji način osmisle strategiju repozicioniranja brenda za studente Erste Club, za klijenta Erste&Steiermärkische Bank d.d.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najbolji prijedlog bit će u cijelosti ili djelomice realiziran i tržišno proveden od strane Erste banke, a student ili tim čiji rad bude proglašen najboljim osvaja 5000 kn na Diners kartici te dobiva priliku za učenje uz praksu u trajanju od najmanje jednog mjeseca u odjelu marketinga Erste&Steiermärkische banke. Radovi koji uđu u finale natjecanja bit će prezentirani na Danima komunikacija nakon čega će stručni žiri donijeti odluku o pobjedniku.

Jan Jilek, predsjednik IAB-a, koji je s HURA-om organizator festivala Dana komunikacija je izjavio:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Jako smo zadovoljni brojem prijava za Mixx i IdejaXica natjecanja te vjerujem da će žiri imati pred sobom težak zadatak odabira najboljih. Iskustva s prethodnih natjecanja su pokazala da je kvaliteta radova iz godinu u godinu sve bolja i to nas iznimno veseli. Posebno smo ponosni zbog značajnog porasta broja prijava za IdejaXicu jer budućnost marketinške industrije u zemlji ovisi o mladim snagama koje će tek doći na tržište. Ovim natječajem želimo izdvojiti najbolje i napraviti od njih primjere ostalima, te im pomoći da ostvare svoje potencijale."

Natjecanja Mixx i IdejaXica organiziraju zajednički HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i IAB Hrvatska, a o dobitnicima obiju nagrada, odlučivat će stručni žiri sastavljen od najiskusnijih marketinških stručnjaka u Hrvatskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sve informacije o Danima komunikacija, cijenama kotizacija i prijavama sudionika mogu se pronaći na web stranici festivala: www.danikomunikacija.com.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 34 članice i zastupa preko 65% ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo