Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

PROŠIRENJE SHOPPING CENTRA

VELIKA INVESTICIJA U PULI: U City Mallu otvara se 16 novih trgovina, a stiže i čuveni lanac restorana

Dosadašnji poslovni rezultati i velika posjećenost ukazali su na potrebu širenja postojećih kapaciteta pulskog City Malla – kažu predstavnici investitora, Mid Bau nekretnina iz Zagreba

City Mall, shopping centar u Puli proširuje se na dodatnih 9.400 četvornih metara u koje će useliti šesnaest novih trgovina, a u novoovouređenom dijelu bit će otvoren i McDonald’s kao kombinacija drive-ina i klasičnog tipskog Mc Donald’s restorana.

Potvrdila je to za Glas Istre Tea Gršić, voditeljica projekta i marketinga zagrebačkog investitora Mid Bau nekretnine koji u ovaj projekt ulaže 18 milijuna eura. Ona napominje da su dosadašnji poslovni rezultati i velika posjećenost ukazali na potrebu širenja postojećih kapaciteta pulskog City Malla.

U HRVATSKOJ OTVORENA NOVA ŠOPING MEKA: Popularni brendovi na 8.300 metara u srcu turističkog bisera

Ima mjesta za još novih trgovina i brendova

Nakon što je investitor od privatnih vlasnika i Grada otkupio 22.500 kvadrata zemljišta na području šljunčanog parkirališta preko puta centra, dobivena je građevinska dozvola. Radovi su počeli 12. lipnja, a novi dio trebao bi biti podignut do kraja ove godine. Uredit će se 306 parkirališnih mjesta za kupce, od čega će 131 biti u garaži proširenog dijela Malla, piše Glas Istre.

Što se tiče novih brendova u budućem proširenom dijelu City Malla, investitor zasad ne izlazi s njihovim imenima.

“Pula City Mall će nastaviti diktirati trendove u modi i drugih branši u gradu i zasigurno ćemo građanima Pule i Istre predstaviti nove, vrhunske, svjetske poznate brendove i atraktivne partnere”, kazala je Gršić.

Kazala je kako je zaključeno da usprkos konkurenciji (centar Max City) u Puli ima prostora za još novih trgovina i brendova. Zasad se ne spominje koliko će s otvaranjem novih trgovina biti otvoreno i novih radnih mjesta.

POSAO ZA 200 LJUDI: Vrata otvorio najveći šoping centar u Istri, ima 13.000 kvadrata

Povratak na Net.hr