Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Ukidanje viza Srbima oborilo cijene letova

Nakon što je Vijeće ministara vanjskih poslova potvrdilo da se Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji ukida vizni režim, pale su i prve najave o sniženim cijenama zrakoplovnih karata.

Tako je JAT najavio da će od 1. prosinca 2009. do 12. siječnja 2010. po promotivnoj cijeni prodavati karte (u jednom smjeru) do europskih destinacija poput Amsterdama, Atene, Berlina, Frankfurta, Pariza, Milana, Beča itd… Ipak, u cijenu karata nisu uključene i pristojbe u zračnim lukama, pa ukupna cijena povratne karte s pristojbama može koštati i do 115 eura.

Jeftinije karte ponudila je i Lufthansa, pa se do Rima, Venecije i Firenze može doći za 16 eura, do Munchena za 21 euro, do Londona za 50 a do Pariza za 60 eura. Ni u cijenu njihovih karata nisu uračunate pristojbe u zračnim lukama.

Također, od 1. veljače 2010. godine kompanija Fly Niki, u vlasništvu slavnog vozača formule Nikija Laude, počinje stalne letove na relaciji Beograd – Beč, za cijenu od 29 eura. Lauda je izjavio kako se nada da će u prvoj godini prevesti barem 80.000 putnika na toj relaciji, a dodao je i kako je bio tužan što s tim letovima nije mogao početi i prošle godine, prenosi RTS.

Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture nedavno je obavijestilo da će zračne luke u RH zadržati status međunarodnih luka. Naime, da bi zadržale taj status, sve zračne luke moraju ispunjavati schengenske standarde, između ostalog fizički odvojiti protok putnika na unutarnjim od protoka putnika na drugim letovima. Unutarnji promet odnosi se na letove između zemalja schengenskog prostora, a međunarodni promet prema trećim državama.

U zračne luke koje ne zadovolje schengenske standarde, također će moći dolaziti zrakoplovi iz trećih zemalja, ali će one prethodno morati obavijestiti nadležnu PU o dolasku zrakoplova iz navedenih zemalja. Zatim će djelatnici te određene PU obaviti graničnu kontrolu.

Prethodni članak:

arti-200911300499006

Imaš komentar?

Povratak na Net.hr