Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

FOOD OUTLET

U ZAGREBU OTVORENA JOŠ JEDNA TRGOVINA S VRTOGLAVIM POPUSTIMA: Cijene hrane i kućanskih potrepština niže i do 90 posto

Ponuda se u trgovinama ‘Žabac’ mijenja iz dana u dan, kao i cijene koje u popustima variraju od 50 do 90 posto

Popularni zagrebački food outlet ‘Žabac’ koji prodaje hranu i kućne potrepštine po povoljnim cijenama sniženima i do 90%, otvorio je u utorak novi dućan – u Nemčićevoj ulici kod Name na Kvatrenikovom trgu.

To je treći po redu ‘Žabac’ otvoren u Zagrebu, s tim da je otvaranjem dućana u Nemčićevoj zatvoren onaj prvi u Tkalčićevoj ulici, jer je tamošnji prostor premalen, piše Poslovni dnevnik. Od ranije radi i dućan ‘Žabac’ na Trešnjevci.

OTVOREN VELIKI FOOD OUTLET NA TREŠNJEVCI: ‘Vučem doma pune vrećice, a ceh je 60 kuna’

‘Žabac’ dobiva međunarodne nagrade za svoj koncept

‘Žabac’ nudi asortiman u tri kategorije: rok (roba pred istekom roka trajanja), stock (namirnice izrađene u velikim količinama koje se ne uspijevaju prodavati u standardnim trgovinama) te lom (artikli koji su ponešto ‘slomljeni’ ili napukli, ali zdravstveno ispravni). Ponuda se u trgovinama mijenja iz dana u dan, kao i cijene, koje u popustima variraju od 50 do 90 posto.
U novoj trgovini radit će deset ljudi, među kojima i mladić s posebnim potrebama, čime se Žapac pokazuje kao tvrtka izražene društvene odgovornosti u poslovanju, vodeći računa o inkluzivnosti teže zapošljivih građana.

Inače, Žabac je za svoj koncept food outleta lani dobio nagradu globalne tvrtke za istraživanje Euromonitor International iz Londona, kao primjer ostvarenja projekta u sektoru trgovine u svijetu. U kategoriji Grocery (Trgovina) Euromonitor ga je svrstao odmah iza globalnog diva online trgovine Alibabe, piše Poslovni dnevnik.

HRVATSKA DOBILA SVOJ PRVI FOOD OUTLET: Hranu i druge potrepštine će prodavati po cijenama nižim i do 90 posto

Povratak na Net.hr