Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Tele2 ima novi plan za Revoluciju

“Zahvaljujući našim švedskim korijenima i vrijednostima prema kojima poslujemo, možemo korisnicima pružiti mogućnost za uštedu i zbog toga što štede koristeći naše usluge, korisnici mogu uložiti novac u investicije koje su im najbitnije. Mi smo poput Ikee, samo u telekomunikacijama”

Mobilni operater Tele2 predstavio je u srijedu novi plan tarife Revolucija. Tele2 pretplatnicima nudi 1.500 minuta poziva prema drugim mrežama, neograničene pozive unutar Tele2 mreže, neograničen broj SMS poruka prema svim mrežama i 500 MB internetskog prometa, za cijenu od 150 kuna.

Poput prvobitne tarife Revolucija, novi plan ostaje najboljom ponudom na tržištu – korisnicima daje sve što im treba za svega 150 kuna, rečeno je na konferenciji za novinare na kojoj je predstavljen novi plan tarife. Ova ponuda udovoljava potrebama i zahtjevnijih korisnika, s obzirom da čak 95 posto korisnika prvobitne tarife Revolucija nikada nije ostvario promet veći od 1.500 minuta prema ostalim mrežama u Hrvatskoj. Ostvari li korisnik više od 1.500 minuta prometa, svaku dodatnu minutu plaćat će 0,49 kuna. Unutar tarife ne naplaćuje se naknada za uspostavu poziva, nema trajanja ugovorne obveze, a Tele2 je i u potpunosti uklonio Načelo pravednosti korištenja te usluge.

”Zadovoljni smo što danas možemo najaviti kako se Revolucija nastavlja. Poslušali smo naše korisnike i nastavljamo sa nastojanjima kako bismo korisnicima pružili najviše za uloženi novac. Zahvaljujući našim švedskim korijenima i vrijednostima prema kojima poslujemo, možemo korisnicima pružiti mogućnost za uštedu i zbog toga što štede koristeći naše usluge, korisnici mogu uložiti novac u investicije koje su im najbitnije. Mi smo poput Ikee, samo u telekomunikacijama”, kazala je Malin Holmberg, predsjednica uprave Tele2 Hrvatska.

Uređaji u ponudi

Tarifa je nadopunjena i ponudom mobilnih uređaja. Vrhunski smartphone Sony Xperia™ P (LT22) svim korisnicima koji odaberu Revoluciju bit će uz tarifu dostupan za 195 kuna te dodatnih 100 kuna mjesečno na 24 mjeseca u postpadi ponudi.
Drugi mobitel u promotivnoj ponudi, Samsung Galaxy Ace (S5830ve) korisnicima je dostupan već od 1 kn te daljnjih 50 kuna mjesečno na 24 mjeseca. Oba su telefona dostupna uz Opciju Uređaj, koja korisnicima omogućuje otplatu u mjesečnim obrocima na svojem Tele2 računu.

Transparentniji tarifni portfolio

Osim tarife Revolucija, Tele2 je predstavio i novi tarifni, još transparentniji portfolio namijenjen pretplatnicima. Pretplatnici sada mogu birati između tri tarife – Tarife 25, Tarife 75 i Revolucije, a ponuda je skrojena tako da odgovara različitim komunikacijskim potrebama, rečeno je na presici.

Tako Tarifa 25, za 25 kuna mjesečno nudi pozive prema svim mrežama u Hrvatskoj za 0,49 kuna te 250 MB internetskog prometa, a naknada za uspostavu poziva ne naplaćuje se. Tarifa 75 za 75 kuna mjesečno pretplatnicima nudi 250 besplatnih minuta prema svim mrežama u Hrvatskoj, 250 besplatnih sms poruka te 250 MB. Naknada za uspostavu poziva također se ne naplaćuje.

Detalji ponude dostupni su internetskim stranicama Tele2.

”Uvjereni smo kako će korisnici biti zadovoljni Revolucijom s obzirom da za cijenu od 150 kuna zaista pruža najviše na hrvatskom tržištu. Oduvijek smo slušali korisnike i u tijeku stvaranja svake tarife vodimo računa o tomu koje su potrebe korisnika. Oni žele razgovarati, slati sms poruke i surfati, no primjerice ističu da im je dovoljno manje minuta prema ostalim mrežama. Ujedno, korisnici traže i da tarife budu jasnije iskomunicirane, kako bi znali u svakom trenutku što dobivaju i što plaćaju. Osim toga, korisnici žele i atraktivne mobilne telefone, a upravo to im sada i pružamo sa ovom ponudom”, kazala je Ana Zrno, voditeljica Odjela za razvoj proizvoda u Tele2 Hrvatska.

Povratak na Net.hr