STRUKA PREPORUČUJE: / Na natječaje zovite do četiri marketinške agencije

Image
Foto: Thinkstock
14.10.2016.
12:37
Thinkstock
VOYO logo

U preporuci stoji da je uputno pozvati tri agencije plus jednu s kojom oglašivač trenutno surađuje.

Manji troškovi, lakši postupak...

Važno je istaknuti kako se 3+1 preporuka odnosi tek na treću i završnu fazu pozivnih natječaja koja zahtijeva značajniji angažman financijskih i ljudskih resursa. U prethodnim fazama natječaja struka se zalaže za pozivanje broja agencija kojeg sami klijenti odrede, primjerice u prvoj kada se sugerira analiza i pregled stanja na agencijskom tržištu, upoznavanje s agencijama, ili drugoj kada oglašivač traži detaljnije informacije o samim agencijama, njihovim timovima i radovima kao i kada se mogu očekivati okvirne financijske ponude. Ako se u završnoj fazi natječaja poziva veći broj agencija, oglašivaču izbor može biti složen i težak, a trošak natječaja znatno veći.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Struka jednoglasna

Za pozivanje 3+1 agencija na natječaje zalažu se Svjetsko udruženje oglašivača (WFA) i Europsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (EACA) zbog čega je preporuka važeća na nivou čitave Europe. Preporuku podržavaju i promiču strukovna udruženja iz Hrvatske, Makedonije, Slovenije i Srbije koja uključuju Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA), Makedonsku asocijaciju agencija za marketing (MAAM), Slovensku oglašivačku zbornicu (SOZ) te Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS).

Iz tog razloga, unapređenje natječajnog procesa i pozivanje maksimalno 3+1 agencije na natječaje bit će tema panel diskusije na ovogodišnjem 23. izdanju međunarodnog festivala kreativnosti Golden Drum u Ljubljani. Panel pod nazivom “The competitive pitch: Table for four, and nobody more” održat će se 20. 10. (četvrtak) u 17 sati, a na njemu će sudjelovati Davor Bruketa (HURA), Dejan Nedić (UEPS), Špela Oblak (SOZ), Sašo Pešev (MAAM) i Senad Zaimović (BIH).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Smjernice za uspješnu provedbu natječaja razvijene su sa ciljem poboljšanja natječajnog procesa i pružanja još kvalitetnije usluge oglašivačima. One se oslanjaju na međunarodnu praksu sažetu u dokumentu “WFA EACA Pitch Guidelines” koja je usuglašena među oglašivačima u sklopu Svjetskog udruženja oglašivača (WFA – World Federation of Advertisers) i marketinškim agencijama u sklopu Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje (EACA). Smjernice su dostupne za preuzimanje OVDJE.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo