Što motivira potrošače saznajte na novoj radionici HOWtoWOW akademije

U organizaciji Hrvatskog udruženja za tržišno komuniciranje (HURA) u ponedjeljak, 11.

6.11.2013.
11:44
VOYO logo

Radionica je namijenjena svima iz oglašivačke industrije koji žele saznati više o motivaciji u pozadini potrošačkog ponašanja te kako na pozitivan i etički prihvatljiv način unaprijediti brand optimizirati poslovanje i konkurentnost.

Najbržem čitatelju koji je prvi točno odgovorio na kviz koji smo objavili u srijedu, 6. studenoga darovali smo jednu kotizaciju za radionicu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dobitnik: Antonio Tepić

Za kviz klikni ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ime dobitnika objavit ćemo u petak, 8. studenoga.

Pravila nagradnjača saznajte ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Radionicu će voditi Paul Arnold, psiholog s čak 25 godina iskustva u oglašavanju te vlasnik zlatnog, srebrnog i brončanog Euro Effiea. Arnold je vlasnik i brojnih magisterija i MBA, među kojima i titule Master Practicioner u neuro-lingvističkom programiranju koje se bavi modeliranjem obrazaca ponašanja.

U sklopu teoretskog dijela radionica će ponuditi odgovore na dva ključna pitanja i devet principa bihevioralne ekonomije, a kroz brainstorming vježbe za potencijalnu primjenu svih glavnih principa, polaznici će steći znanje za realnu primjenu na vlastitim brandovima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HOWtoWOW akademija nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju. Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija.

Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo