Domaći i inozemni trgovački centri žele ovaj izum splitskog tima

Promatrajući što ih sve živcira pri kupnji, stručnjaci iz splitske tvrtke Husar odlučili su osmisliti uređaj koji bi kupcima olakšao muke. Nakon nekoliko godina rada, uloženi trud se isplatio.

9.1.2013.
11:44
VOYO logo

Tim stručnjaka splitske tvrtke Husar d.o.o. na tržište je izbacio proizvod koji će nam, poput dosad brojnih pametnih uređaja, olakšati život. Riječ je o inteligentnim kolicima, proizvodu koji će posebno razveseliti one koji ne vole lutanje po trgovačkim centrima i činjenicu da u kupovini zbog različitih nedostataka izgube dosta vremena. Upravo s te pozicije krenuli su i hrvatski stručnjaci koji su proizvod osmislili.

"Do ideje za izradu inteligentnih kolica došli smo tijekom kupovine. Točnije, uvidjevši što nas sve živcira dok kupujemo, odlučili smo otkloniti nedostatke uz pomoć tehnologije koja se svaki dan razvijala sve više. Na inteligentnim kolicima smo radili od 2008. i danas smo dobili idealnog pomagača pri kupovini", kazao je za Danas.hr direktor Husara Miljenko Perić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Što sve dobivate uz pomoć kolica Shop&Touch?

Naime, proizvod nazvan Shop&Touch sastoji se od zaslona osjetljivog na dodir koji služi za komunikaciju s korisnikom, te barkod čitača za jednostavno učitavanje informacija o proizvodu. Postavlja se na obična kolica u prodajnim centrima i kupcu daje pregršt informacija.

Tako na njemu mogu vidjeti trenutne akcijske ponude, pronaći lokaciju željenog artikla, provjeriti cijene proizvoda, a na zaslonu će kupac u svakom trenutku moći vidjeti gdje se nalazi na mapi prodajnog centra. Pritom će uređaj pokazivati najkraći put do željenog proizvoda, ali i osiguravati dodatne podatke o proizvodu. Što je najzanimljivije za kupce – u svakom trenutku moći će provjeriti sadržaj i ukupan iznos svoje košarice. Iz tvrtke Husar poručuju i da će inteligentna kolica omogućiti i automatsku naplatu kupljenih proizvoda na blagajni, jer će kupci imati mogućnost sami skenirati sve proizvode koje kupe. Time će se izbjeći i dugi redovi i čekanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pregovori u tijeku i s domaćim trgovačkim lancima, ali i onima u inozemstvu

Miljenko Perić ne želi otkriti koliko je uloženo u proizvod za koji su, kaže, veliko zanimanje pokazali i domaći i inozemni trgovački centri. Ipak, tvrdi da će po njegovoj procjeni hrvatski kupci prije dobiti svog novog "šoping-pomoćnika" nego li stranci.

"Već duže vrijeme smo u pregovorima s jednim njemačkim trgovačkim lancem i jednim britanskim. Njima je naš proizvod zanimljiv i pregovori su otišli dosta daleko, no ipak vjerujem da ćemo prije suradnju ostvariti s trgovačkim centrima u Hrvatskoj jer su se u posljednje vrijeme ovdje pregovori dosta ubrzali", kazao nam je Perić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
Samit
default_cta
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Barbapapa
default_cta
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo