Spašavanje HG Spota teže je no što sam mislio

Poduzetnik Hrvoje Prpić otkrio je kako poslovni anđeli uskoro pokreću novi projekt - ured na cesti.

27.5.2010.
15:07
VOYO logo

Hrvoje Prpić u intervjuu za Rep.hr otkriva da će CRANE, skupina investitora poslovnih anđela čiji je član, uskoro prezentirati svoj treći projekt "ured na cesti". Bit će to investicija Saše Cvjetojevića, koja će omogućiti da primjerice trgovački putnici na terenu mogu izdavati račune ili provjeriti stanje lagera. Cvjetojević je investirao i drugi projekt CRANE-a "suho čišćenje auta". Na pitanje može li opstati Trillenium, projekt virtualnog trgovačkog centra, Prpić odgovara: "Trebat će jako puno reklame, nadamo se socijalnom segmentu, a kad se cijeli projekt završi, troškovi će biti vrlo niski — u svemu je najskuplja izrada softvera. Projekt ne može propasti, može biti manje ili više zastupljen. Uvodit ćemo neke novosti — npr. sobe za sastanke, zainteresirat ćemo ljude stvarima kao što su sretanje drugih u virtualnom prostoru, čitanje novina."

Prpić je demantirao glasine de je HG Spot opet u financijskim problemima:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Nije baš tako. Daleko smo dogurali po pitanju likvidnosti prema dobavljačima. Osim jednog dobavljača s kojim imamo poseban ugovor, Vjerojatno smo najbolji u branši po pitanju brzine plaćanja. 20 dobavljača je pristalo da im plaćamo u roku od 60 dana samo uz zadužnice (to nije nikakvo jamstvo ako nema novca na računu) a samo dva imaju bankovne garancije. Mislim da to dovoljno govori o povjerenju. Promet bi mogao biti bolji, izgubili smo dosta kupaca mlađih od 40, starija ekipa je ostala zbog onoga od prije 5-10 godina".

Priznaje da će biti jako teško vratiti izgubljeno povjerenje kupaca, no odbacuje spekulacije po kojima je na samim počecima HG Spot prodavao nekvalitetnu robu i robu s greškom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To su gluposti da smo kupovali robu s greškom. Svi dobavljači opskrbljuju se kod istih veleprodavača, možda je tako nešto bilo moguće kod Infogame, mi smo uvijek prodavali novu robu. Ni jedna tvrtka ne može opstati samo na srednjem i skupom asortimanu. Nekvaliteta kreće od proizvođača, mi samo prodajemo. Odluka je na kupcima. Razlika u cijeni između tinte originala i kopije je 5-6 puta. Ljudi kupuju kopije, jer su jeftinije, a roba s greškom je glupost, toga nije bilo. Doduše, nekad je roba bila nekvalitetnija - npr. hard diskovi su imali postotak kvara u prvoj godini dva posto".

Povratak u HG Spot, tvrtku čiji je bio osnivač i vlasnik, Prpića je pomalo iznenadio.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Mislio sam da će biti puno lakše. Kad smo počeli razgovarati trebalo je skresati troškove i promijeniti sitnice, a onda su se pregovori otegli i sada je puno teže nego sam očekivao", otkriva Prpić.

Puno mu lakše ide biznis s bambusovim parketima. Unatoč krizi, kaže da se izvoz povećao te da izvozi više od polovice proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To mi je bio najveći izazov – hrvatska tvrtka koja kupuje kineski proizvod i prodaje ga u Europi. Taj posao ostvaruje profit još od prošle godine", zaključuje poduzetnik.

Prethodni članak:

arti-201003020554006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo