Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

ŠOPING NAŠ SVAGDAŠNJI

ZABORAVITE CRNI PETAK, EVO KAKVE SU INAČE NAVIKE POTROŠAČA U HRVATSKOJ: Obožavaju šoping centre, a otkriveno je i što tamo najviše kupuju

Čak 98,2 posto hrvatskih građana kupuje u trgovačkim centrima, a najčešće to čine kupujući hranu i kućne potrepštine, ali i odjeću i obuću

Trgovački centri postali su sastavni dio svakodnevice hrvatskih građana. U njima ne samo da se kupuje nego se zimi sve češće provodi vrijeme u razgledavanju, druženju u kafićima, kinima i drugim aktivnostima.

Međutim, građani se na njih ipak najviše oslanjaju kada je riječ o kupovini, pa tako prema posljednjem istraživanju magazina “Ja Trgovac” i agencije Hendal čak 98,2 posto građana kupuje upravo u njima.

POČELO JE ŠOPING LUDILO, HRVATI U REDOVIMA PRED DUĆANIMA: Satima čekaju zbog jeftine tehnike i odjeće

Jedna trećina njih (33,2 posto) čini to nekoliko puta mjesečno, 26,2 posto nekoliko puta tjedno, a 11,9 posto čak svakodnevno. Ima i onih koji u te prostore odlaze samo vikendom. Riječ je o 1,8 posto kupaca.

Zabava im nije na prvom mjestu

Ondje se najčešće kupuju hrana i kućne potrepštine i to čini 60,7 posto ispitanika istraživanja. Trećina kupaca (33,1 posto) ondje kupuje odjeću i obuću, dok su za one koji kupuju tehničku robu zanimljivi u samo 6 posto slučajeva.

Zanimljivo je, pak, da čak 69 posto ispitanika tvrdi da u trgovačke centre ne odlaze radi zabave i druženja. Oni, koji u trgovačke centre ipak odlaze radi druženja i zabave, u najvećoj mjeri čine to jednom mjesečno (12,5%) i nekoliko puta mjesečno (8,6%).

Kupovina božićnih poklona

Kada su upitani o namjeri kupnje božićnih poklona, nešto više od jedne petine kupaca (21,7 %) ističe kako ih ne namjerava uopće kupovati. Većina kupaca će za te poklone potrošiti između 200 i 500 kn (34,8 %), a njih 23 posto kani potrošiti do 200 kn. Izdašniji iznos, od 500 do 1000 kn, za kupnju će poklona izdvojiti 18,4 posto hrvatskih građana, a onih koji uistinu neće štedjeti i planiraju potrošiti više od 1000 kn ima uistinu malo, svega 2,2 posto.

U usporedbi s prošlom godinom, gotovo tri četvrtine kupaca (72,9%) planira potrošiti jednako, dok jedna petina (20,1%) planira smanjenje potrošnje. S druge strane, da će potrošiti više nego lani ističe 7 posto ispitanika.

Povratak na Net.hr