Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Nosi majice i zarađuje 500.000 dolara godišnje

Jasona Sadlera je Fox Business nazvao poduzetnikom stoljeća. Taj je muškarac 2008. godine pokrenuo smjeli posao, u kojem je prodavao oglasni prostor na majicama koje je nosio. Dakle, tražio je od sponozra da mu plate da nosi njihove majice.

Sadler, po struci grafički dizajner, dobio je ovu ludu ideju i odlučio je realizirati: posalo je mail svima s kojima je ikad komunicirao i zamolio ih da proslijede taj mail ako misle da njegova ideja vrijedi. Potom je pokrenuo web stranicu iwearyourshirt.com i započeo ozbiljan posao.

U prvoj godini zaradio 70.000 dolara

Ideja je jednostavna: klijent ‘zakupi’ majice, a Sadler i njegovi zaposlenici ih nose, te tako odjeveni snimaju videoblogove koje objavljuju na društvenim mrežama. U prvoj godini svog biznisa, Sadler je zaradio 70.000 dolara, a danas ta brojka iznosi pola milijuna dolara, piše Business Insider.

Ideja je uspjela i zahvaljujući jedinstvenom cjenovnom modelu oglašavanja, koji odgovora broju dana u godini. Tako bi 1. siječnja zakup majice koštao samo 1 dolar, a 31. prosinca 365 dolara. Prvi klijent bio mu je web servis Ustream.tv, a u šest mjeseci je cijela godina bila rasprodana.

Zapošljava pet radnika

Sadler trenutačno ima pet zaposlenika koji nose sponzorirane majice, godišnje zarađuju između 25 i 35 tisuća dolara plus bonuse, a na raspolaganju su im Apple laptopi te oprema za snimanje.

“Ljudi se uvijek pitaju što namjeravam dobiti s ovim i kako namjeravam rasti, jer ovo je pomaknut posao. Ali, mi rastemo. Zapravo, u srpnju krećemo u novom smjeru”, kazao je Sadler objasnivši da se prebacuju na novi model plaćanja. Sad će kompanije morati zakupiti cijeli tjedan nošenja majici, a ne samo jedan dan.

Povratak na Net.hr