Sadler, po struci grafički dizajner, dobio je ovu ludu ideju i odlučio je realizirati: posalo je mail svima s kojima je ikad komunicirao i zamolio ih da proslijede taj mail ako misle da njegova ideja vrijedi. Potom je pokrenuo web stranicu iwearyourshirt.com i započeo ozbiljan posao.
U prvoj godini zaradio 70.000 dolara
Ideja je jednostavna: klijent 'zakupi' majice, a Sadler i njegovi zaposlenici ih nose, te tako odjeveni snimaju videoblogove koje objavljuju na društvenim mrežama. U prvoj godini svog biznisa, Sadler je zaradio 70.000 dolara, a danas ta brojka iznosi pola milijuna dolara, piše Business Insider.
Ideja je uspjela i zahvaljujući jedinstvenom cjenovnom modelu oglašavanja, koji odgovora broju dana u godini. Tako bi 1. siječnja zakup majice koštao samo 1 dolar, a 31. prosinca 365 dolara. Prvi klijent bio mu je web servis Ustream.tv, a u šest mjeseci je cijela godina bila rasprodana.
Zapošljava pet radnika
Sadler trenutačno ima pet zaposlenika koji nose sponzorirane majice, godišnje zarađuju između 25 i 35 tisuća dolara plus bonuse, a na raspolaganju su im Apple laptopi te oprema za snimanje.
"Ljudi se uvijek pitaju što namjeravam dobiti s ovim i kako namjeravam rasti, jer ovo je pomaknut posao. Ali, mi rastemo. Zapravo, u srpnju krećemo u novom smjeru", kazao je Sadler objasnivši da se prebacuju na novi model plaćanja. Sad će kompanije morati zakupiti cijeli tjedan nošenja majici, a ne samo jedan dan.