Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

FOTO: Nakon 23 godine prvi let za Zagreb kasnio, ali uspjesno prizemljio

Air Serbia, kompanija nasljednica JAT-a, od petka ponovo leti iz Zagreba, a nudi i direktne letove na 14 destinacija sirom Europe i svijeta. Na prvom letu nakon dugogodisnje stanke prva casnica u kokpitu bila je Biljana Savic, a fotografiju iz kokpita objavila je kompanija na sluzbenom Twitter profilu.

Kako su najavili na svom Twitter profilu, srpska kompanija Serbia Airlines pocinje u petak letjeti iz Zagreba nakon 23 godina prekida.

Nasljednica JAT-a putnicima nudi letove na relaciji Zagreb-Beograd, ali i za 14 destinacija sirom Europe i svijeta.

U cast ponovnoj uspostavi letova iz Zagreba, Air Serbia je ponudila i posebno povoljne cijene, pa se tako do 21. studenoga po promotivnim cijenama moglo kupiti povratnu kartu iz Zagreba do Moskve po cijeni od 169 eura ili iz Zagreba do Istambula po cijeni od 139 eura.

Provjerili smo sto o konkurenciji misle u Croatia Airlinesu. Hoce li konkuretnije cijene odvratiti domace putnike od te kompanije?

Kako nam je odgovorio glasnogovornik kompanije Davor Janusic, i prijevoz zrakoplovima Croatia Airlinesa dostupan je po vrlo niskim cijenama karata kroz mnoge promotivne akcije tijekom godine, i uvijek je rijec o letovima u najpoznatija europska odredista (Frankfurt, Munchen, Zurich, Bec, Pariz, London, Amsterdam, itd).

Ograniceni regulativom Europske komisije

“Osim toga, hrvatski nacionalni avioprijevoznik takoder nudi promotivne cijene karata prigodom uvodenja novih linija, kao sto to sada cini Air Serbia. No zelimo istaknuti kako se Croatia Airlines nalazi u programu restrukturiranja, koji po svom sadrzaju i, sto je jos vaznije, u smislu regulative Europske komisije koju je kompanija duzna postivati, ne dopusta povecanje broja ponudenih sjedala na trzistu tj. uvodenje novih linija u postojecu mrezu letenja. U toj poziciji se kompanija nalazi do kraja 2015. godine”, kaze Janusic.

Croatia Airlines zeli skrenuti pozornost i na clanak objavljen u jednom hrvatskom mediju u cetvrtak, a u kojem je napravljena usporedna analiza cijena karata Air Serbie i Croatia Airlinesa.

“Zelimo skrenuti pozornost i na cinjenicu da usporedba cijena karata Air Serbie i Croatia Airlinesa (i jos dva avioprijevoznika), koja je danas objavljena u medijima, stvara iskrivljenu sliku u javnosti. Naime, u navedenu usporedbu ukljuceno je 6 gradova od kojih Croatia Airlines izravno leti jedino u Rim, a pritom je jedan od kriterija za usporedbu odabrano razdoblje u kojem Air Serbia nudi promotivne cijene karata za ta odredista”, porucuju iz Croatia Airlinesa.

Popunjenost letova od 70 posto uz postojecu cjenovnu politiku za Croatia Airlines je znak da je trziste prepoznalo kvalitetu, sigurnost i pouzdanost tvrtke, tvrdi domaci avioprijevoznik. Takoder, Croatia Airlines vec je drugu godinu zaredom jedini avioprijevoznik u regiji koji posluje profitabilno, isticu u kompaniji.

Povratak na Net.hr