MLADA DIZAJNERICA VRTI MILIJUNE: / Prepreka pri pokretanju biznisa joj odredila plodonosan put

Image
Foto: Packline

Miriam Brafman (26) je odrasla okružena star up-ovima pa je za nju bilo sasvim prirodno da uplovi u poduzetničke vode.

30.9.2017.
8:00
Packline
VOYO logo

Kao grafički dizajner prvo je razmišljala o poslu vezanom uz struku ili pokretanju e-trgovine, međutim onda je naišla na ključan problem. Nije bilo kutija u kojima bi slala svoje buduće proizvode. Upravo to odredilo joj je budući biznis, jer nije bilo nikog tko bi nešto slično nudio.

Tada je pokrenula Packline, online tiskarsku tvrtku koja nudi dizajniranje i pakiranje za potrebe različitih poslova. Pokrenula ju je 2015. i do danas sa svojih 25 zaposlenika ima 11 tisuća klijenata, među kojima i Google i L’Oreal. U 2017. očekuje prodaju tešku pet milijuna dolara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Brafman je inače svoj profesionalni put započela 2008. kao freelancer, web developer i dizajner. Kreirala je brojne sajtove do 2013, a onda je dvije godine provela na Sveučilištu Berkeley kao dizajner u njihovom laboratoriju. Sve to nije joj bilo dovoljno izazovno pa je željela učiniti nešto i sama, a temeljeći to na svom poznavanju grafičkog dizajna. Tako je njena odluka o Packlineu bila pun pogodak. Dala je otkaz i pokrenula vlastiti posao.

U početku su narudžbe sporo stizale pa je sve troškove svodila na minimum, dizajnirajući sama vlastitu internetsku stranicu te radeći s dobavljačima koji su joj omogućavali odgodu plaćanja. Svog prvog zaposlenika uposlila je nakon šest mjeseci jer joj je trebao netko tko će rješavati priljev kupaca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veliku priliku dobila je kada su konkurenciju, koja se u međuvremenu pojavila, pogodili problemi. Njihovi klijenti bili su nezadovoljni pa su prešli k Brafman.

Potom su se, iako ih nije tražila, pojavili i ulagači, piše The Story Exchange

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U želji da zadovolji svoje brojne klijente, Brafman je nedavno debitirala s novim proizvodom. Točnije, omogućila je klijentima da odrede koja umjetnička djela žele unutar svojih kutija.

Kako Packline raste, u planu ima i ponudu brojnih drugih opcija. Svaka od inovacija, pritom naglašava, bit će u službi njenog primarnog cilja - biti vodeća na tržištu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo