Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Kako pronaći najbolju agenciju za svoju tvrtku

Ključni regionalni oglašivači na BalCannes panelu raspravljat će o najvažnijim kriterijima za odabir marketinških agencija i predstaviti HURA-ino istraživanje o suradnji oglašivača i marketinških agencija.

U sklopu BalCannesa – regionalne revije najboljih reklamnih agencija koja se održava sklopu ovogodišnjeg Weekend Media Festivala, u petak 20. rujna održat će se panel na temu “Kako odabiremo marketinšku agenciju”, na kojem će neki od ključnih regionalnih oglašivača raspravljati o tome koji su najvažniji kriteriji za izbor marketinških agencije, što oglašivači očekuju od svojih agencija i koje su im karakteristike agencija najvažnije.

Na panelu će sudjelovati Eva Aljančič, direktorica marketinga i prodaje Si.mobil, Slovenija Aleksandar Poznanić, direktor marketinga Jaffe, Srbija i Lejla Dautović Čajić direktorica marketinga SPP pića, Atlantic Grupa, Hrvatska te Dražen Nikolić, predsjednik Uprave ACI-a, kao moderator panela.

Sudionici panela osvrnut će se i na rezultate istraživanja o stavovima oglašivača vezanim uz suradnju s marketinškim agencijama u Hrvatskoj koje je provelo Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA).

“Provedeno istraživanje pokazalo je ključne komparativne prednosti marketinških agencija kao i primarne razloge njihova angažmana. S druge strane, zanimaju nas načini kako dodatno povećati angažman agencija u dijelu strateškog razvoja poslovanja oglašivača te se nadamo da ćemo odgovore na ta pitanja kako na nivou Hrvatske tako i na regionalnom nivou dobiti na ovom panelu i na ostalim događanjima u sklopu BalCannesa i samog Weekend Media Festivala.”, izjavio je Damir Ciglar, predsjednik Uprave HURA-e.

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Weekend media festival:
Weekend je najveći regionalni festival komunikacija koji se već šestu godinu za redom održava u Tvornici duhana u Rovinju gdje okuplja domaće i regionalne medijske, marketinške i PR profesionalce. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije Weekend je poznat i kao mjesto najboljih koncerata i partija s kojima završava ljetna sezona u Rovinju.

Povratak na Net.hr