Čuvajte se lažnih popusta: To što rade neke trgovine krajnje je sramotno

Počela je sezona popusta, na radost svih šopingholičara, ali i onih razumnih kupaca koji preferiraju kupnju po realnim cijenama.

11.1.2015.
14:23
VOYO logo

Jedno takvo dovođenje kupaca u zabludu Slobodna Dalmacija zabilježila je u poznatoj splitskoj trgovini obuće s čijeg izloga ''vrišti'' natpis ''Totalno''.

Velikim slovima, nadalje, piše kako dodatno, i bez iznimke, ova trgovina nudi 20 posto na sve gležnjače i čizme. Jedino što kupac može pomisliti jest da je na, već sniženu robu, trgovac ''udario'' dodatni popust i nema druge nego ući u trgovinu i počastiti se. No, kad uđete unutra, čeka vas razočaranje, jer u ovoj trgovini se rukovode potpuno drukčijom logikom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Bila nam je inspekcija nekidan, pa smo i njima to morali objašnjavati. Tih 20 posto odnosi se, dakle, na artikle koji nisu obuhvaćeni prvim sniženjem, a sada su svi, bez iznimke, na popustu'', rekla je jedna od djelatnica koja se, po svemu sudeći, navikla ovo ponavljati i kupcima.

Ne poštuju se jasna pravila

U splitskom Savjetovalištu za zaštitu potrošača drže kako se u ovom slučaju nisu ispoštovali propisi o jasnom, vidljivom i nedvosmislenom oglašavanju proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Kad su sniženja u pitanju, potrošači nam se žale kako im se čini da su cijene robe na akciji istovjetne onima u redovnoj prodaji.

Dobivamo i pritužbe o tome kako trgovci oglase sniženje od 20 do 50 posto, a samo dva artikla u dućanu nude po upola manjoj cijeni. Novi Zakon o zaštiti potrošača tu tematiku jasno regulira, odnosno definira da barem jedna petina asortimana u nekoj trgovini mora biti snižena s najvećim postotkom'', objašnjava Vlado Biljarski, voditelj splitskog Savjetovališta za zaštitu potrošača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stara i nova cijena

Pojedinim trgovcima, osim toga, navodne akcije traju i po pola godine, što se više ne bi smjelo događati. Zakon propisuje da akcijska prodaja smije trajati najviše 30 dana, s jasno naznačenim datumom početka i završetka. Uz to, proizvodi na akciji trebaju na sebi imati staru i novu cijenu, umjesto da se o njoj kupac informira na blagajni, što je počesto slučaj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo