Brainstormingom do poboljšanja kreativnosti i inovativnosti

U organizaciji Hrvatskog udruženja za tržišno komuniciranje (HURA) u četvrtak, 10. listopada održat će se druga radionica jesenskog ciklusa HOWtoWOW akademije na temu Brainstorming.

1.10.2013.
15:47
VOYO logo

A najbržem čitatelju koji je prvi točno odgovorio na kviz koji smo objavili u petak, 4. listopada podijelili smo 1 kotizaciju.

Dobitnik: Sandra Čurčić

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovdje odgovorite na naš kviz i sudjelujte na radionici HOWtoWOW akademije.

Pravila nagradnjača saznajte ovdje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Osim teoretskog uvida u prirodu kreativnog razmišljanja kod pojedinaca, timova i kompanija, Singleton će polaznicima HOWtoWOW akademije predstaviti i trenutno primjenjive alate i procese za vođenje kratkih ili drugih brainstorminga, poput tehnika za stvaranje inspirativnijeg okruženja i tehnika za energiziranje i razigravanje koje će dovesti do inovativnijeg razmišljanja.

Graham Singleton je direktor londonske konzultantske kuće Make Yourself koja se bavi savjetovanjem kompanija o vještinama leadershipa i komunikacija. Educirao je tisuće djelatnika iz nekih od najuspješnijih kompanija uključujući Google, LinkedIn, P&G, American Express i druge, te brojne kreativne, medijske i digitalne agencije kao što su Ogilvy, Razorfish i Zenith Optimedia.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HOWtoWOW akademija namijenjena je profesionalcima iz oglašivačkih agencija i tvrtki oglašivača kojima nudi edukaciju iz brojnih područja i tema važnih za oglašivačku industriju.

Sastoji se od niza tematskih radionica koje uključuju kombinaciju teorijskih i praktičnih znanja, uz visoku razinu interaktivnosti praćenu brojnim primjerima iz prakse s kojima se predavači susreću na lokalnom i međunarodnom tržištu. Radionice vode vrhunski domaći i svjetski stručnjaci poput Sama Moorthya, Grahama Singletona, Paula Arnolda, Dietmara Dahmena, Paula Burnsa, Davea Birrsa i Gurdeepa Purija .

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više informacija o radionici i prijavi na sudjelovanje: http://how-to-wow.hura.hr/

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unapređujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo