Besplatna usluga marketinških profesionalaca za ekološke proizvođače

Natječaj Zelena ideja u kojem ekološki proizvođači mogu osvojiti besplatnu uslugu marketinških profesionalaca traje do 15. studenoga.

15.11.2013.
12:10
VOYO logo

Zelena ideja je projekt HURA-e (Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje) i partnera pokrenutim s ciljem pomaganja lokalnim ekološkim proizvođačima u njihovom nastupu na tržištu, kroz pružanje besplatnih usluga promocije od strane marketinških stručnjaka. Agencije okupljene oko HURA-e unutar ovog projekta demonstrirat će u kojoj mjeri marketinški stručnjaci mogu pomoći plasmanu eko proizvoda te razvoju ekološke proizvodnje s namjerom pozitivnog utjecaja na ukupnu gospodarsku situaciju u Hrvatskoj.

Proizvođači natječaju mogu pristupiti ispunjavanjem propisane forme koja se nalazi na web stranici projekta www.zelenaideja.hr. Nakon prijave, neovisni stručni žiri koji čine stručnjaci iz područja ekološke proizvodnje, marketinga ekoloških poljoprivrednih proizvoda i poduzetništva u području ekološke proizvodnje evaluirat će prijave utvrđujući njihovu ispravnost te odabrati one koje ulaze u uži krug natječaja, uzimajući u obzir ponajprije potencijal prijavljenog projekta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Besplatna usluga

U drugoj fazi projekta, marketinške agencije u sklopu HURA-e pružit će besplatnu uslugu (poput osmišljavanja ambalaže za proizvod ili izrade web stranice) odabranim projektima, uz potporu medijskih partnera. Realizirani projekti bit će predstavljeni na eventu/izložbi u Zagrebu sredinom travnja 2014. te u sklopu festivala Dani komunikacija i Weekend Media Festivala.

Interes agencija, kao i ekoloških proizvođača za Zelenu ideju je jako velik. Napravili smo malu anketu i porazgovarali s čelnicima nekoliko agencija koje su se među prvima prijavile za projekt. Dunja Pavešić, direktorica agencije Libra iz Rijeke, o sudjelovanju u Zelenoj ideji

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Smatrate li da je Zelena ideja dobra ideja?

"Odlično je što je HURA pokrenula ovu inicijativu i prihvatila se njene realizacije. Vjerujem da osim poticanja na pozitivne promjene u društvu i gospodarstvu HURA i njene članice mogu učiniti puno za eko proizvođače – jer znamo da marketing i komunikacija daju pun život proizvodu."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zašto ste se odlučili priključiti ovoj HURA-inoj inicijativi?

"Uključili smo se zbog dobre ideje i inicijative, zbog kolegijalnosti i svakako naše agencijske svijesti o tome kako su promjene u društvu i privredi nužne, a o njima se više govori nego što se konkretno radi. I svakako, treba sve definirati zadanim rokovima, jer i brzina je jako bitna."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jeste li već imali prilike surađivati s nekim od ekoloških proizvođača ili raditi na nekom eko orijentiranom projektu?

"Do sada nismo radili na nekom eko projektu, ali dugi niz godina radimo pro bono projekte značajne za društvo i zajednicu. U svakom slučaju veselimo se ovom poslu i pozivamo eko proizvođače da se prijave na natječaj, jer ovo je zaista dobra prilika za njih. Oblikovanje, vizualna i sva ostala komunikacija što popratno prodaje proizvod vrlo je važna. Tako da osim očuvanja okoliša i zdrave prehrane koja vodi prema kvalitetnijem načinu života, tu je i određeni turistički i izvozni potencijal. A za sve to treba marketinški know-how."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vjerujete li da marketingom možemo pokrenuti pozitivne promjene u društvu/gospodarstvu?

"Apsolutno vjerujem u to. Marketing počiva na good willu i kada ga usmjerite na prave stvari, u ovom slučaju na stvaranje novih vrijednosti vezanih za eko proizvodnju, što je svjetski hit i imperativ boljeg načina života, te sve to radite pod zajedničkim nazivnikom pozitivnih promjena u našem gospodarstvu može se postići puno. I dati dobar primjer za ostalo."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje u svom sastavu okuplja društva za tržišno komuniciranje, a djeluje promičući i unaprijeđujući zajedničke interese agencija članica s ciljem definicije i razvijanja najviših standarda profesionalne prakse oglašivačke i komunikacijske industrije. Trenutno u svom sastavu broji 33 članice i zastupa preko polovine ukupnih marketinških budžeta u Hrvatskoj. HURA je članica EACA-e (European Association of Communications Agencies), a redovito surađuje sa srodnim organizacijama u Hrvatskoj i svijetu.

Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo